تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱۱ کد از نقش‌آفرینی آمریکا و انگلیس در «فتنه ۸۸» / اگر رفتنی بودیم چرا نرفته‌ایم؟! / رمزگشایی از معمای خداحافظی ترامپ با سوریه / قوی‌ترین زنان تاریخ و حقایقی درباره آن‌ها/ چطور از دیگران ناراحت نشویم؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد

اگر رفتنی بودیم چرا نرفته‌ایم؟!

اداداشتی به قلم مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره چهل سالگی انقلاب را از نظر می گذرانید.

بازگشت نوستالژی‌های مشهور به کتب درسی دانش‌آموزان/ از کوکب‌خانم تا تصمیم‌کبری و دهقان فداکاری که به دنبال جایگاه اختصاصی است!

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از بازگشت درس‌هایی مانند «تصمیم‌کبری» و «کوکب خانم» به کتب درسی خبر داد و گفت: دهقان فداکار نیز به صورت درسی مجزا ارائه می شود.

رمزگشایی از معمای خداحافظی ترامپ با سوریه/ اندیشکده‌ها درباره تصمیم رئیس‌جمهور پرحاشیه چه می‌گویند؟

تحلیلگران بروکینگز و کارنگی ایران را بازیگر پیروز و کردها را بازنده اصلیِ خروج آمریکا از سوریه می‌دانند ولی تحلیلگر کیِتو از اقدام ترامپ دفاع می‌کند.

۱۱۱ کد از نقش‌آفرینی آمریکا و انگلیس در «فتنه ۸۸»

متن کامل ۱۱۱ سند از دخالت مستقیم آمریکا و انگلیس در فتنه ۸۸ منتشر شد.

قوی‌ترین زنان تاریخ و حقایقی درباره آن‌ها

در این مطلب به زنان بزرگی اشاره خواهیم کرد که شخصیت‌های مهمی در دوران زندگی خود بوده‌اند و بشریت هرگز آن‌ها را فراموش نمی‌کند.

چه کسی در فقدان آیت‌الله شاهرودی مجمع تشخیص مصلحت را اداره می‌کند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره جایگزین فعلی مرحوم آیت‌الله شاهرودی توضیحاتی ارائه داد.

ناگفته‌های خانواده راننده اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات/ با اتوبوس‌های ۱/۵ میلیاردی هم افراد بسیاری به کام مرگ رفته‌اند!

خانواده راننده مرحوم حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات درباره زوایای پنهان این ماجرا سخن گفتند.

چطور از دیگران ناراحت نشویم؟

ناراحتی از دیگران، گاهی اجتناب‌ناپذیر است، اما مهمترین مسئله ای که در ادامه بوجود می آید این است که؛ چطور باید با این افراد برخورد کنیم؟!

گرمای کرسی چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

کرسی ابزار بسیار قدیمی برای گرم کردن منازل است که دست‌خوش تغییر زمان نشده و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد.

عقب‌گرد ریاض روی مدار سیاست/ پشت‌پرده عقب‌نشینی عربستان از مواضع ضد سوری چه می‌گذرد؟

افق‌های سیاسی دولت قانونی سوریه در سایه تلاش‌های این کشور برای مقابله با بحران‎ها تامین شده و حال همسایگان عرب در حال تلاش برای بازیافتن نفوذ از دست رفته خود هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱۱ کد از نقش‌آفرینی آمریکا و انگلیس در «فتنه ۸۸» / اگر رفتنی بودیم چرا نرفته‌ایم؟! / رمزگشایی از معمای خداحافظی ترامپ با سوریه / قوی‌ترین زنان تاریخ و حقایقی درباره آن‌ها/ چطور از دیگران ناراحت نشویم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..