تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تعداد مستمری‌بگیران بهزیستی در دو سال گذشته

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سلمان خدادادی در آیین تکریم انوشیروان محسنی بندپی و معارفه وحید قبادی‌دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور که عصر امروز با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران و معاونان شهردار تهران و روسای سازمان‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در لایحه برنامه ششم توسعه 35 ماده پیش‌بینی شده بود که این تعداد به 128 عدد رسید و 31 ماده مرتبط به حوزه آسیب‌های اجتماعی بوده است.

وی با اشاره به پشت نوبتی‌های سازمان بهزیستی کشور گفت: یکی از معضلات نمایندگان در دیدارهای مردمی این است که البته طی سال‌های گذشته تمهیداتی برای ورود این افراد به چرخه حمایتی دو دستگاه بهزیستی و کمیته امداد صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس این آمادگی را دارد تا همکاری‌های بیشتری را با رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور داشته باشد و امیدواریم بتوانیم در این فرآیند خدمات خوبی را به جامعه هدف بهزیستی ارائه کنیم.

خدادادی با اشاره به بررسی لایحه بودجه 98 کل کشور در مجلس بیان کرد: این فرصت مناسبی است تا مسئولان بهزیستی نیز با حضور در کمیسیون‌های تخصصی نظرات خود را درباره این لایحه ارائه کنند ضمن اینکه در این لایحه قطعا به تاکیدات مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تسنیم، پهبد پورشعبانان جانشین رئیس سابق سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه این سازمان طی 4 سال گذشته خدمات خوبی ارائه کرده گفت: تلاش‌های صورت گرفته در 4 سال اخیر نشان می‌دهد که تحول شگرفی در سازمان صورت گرفته است.

پورشعبانان با اشاره به افزایش افراد تحت پوشش در سازمان بهزیستی گفت: در ابتدای سال 96 جمعیت هدف این سازمان حدود 500 هزار نفر که طی یک سال گذشته جمعیت آن به یک میلیون و 30 هزار نفر رسیده است. خوشبختانه سازمان بهزیستی در ریل‌گذاری مناسبی قرار گرفته و امیدواریم این مسیر در آینده نیز ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تعداد مستمری‌بگیران بهزیستی در دو سال گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..