تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۲۹ درصدی درآمد‌های ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی/بیش از ۳ میلیون خدمت در ثبت اسناد و املاک استان ارائه شده است

رشد ۲۹ درصدی درآمد‌های ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی/بیش از ۳ میلیون خدمت در ثبت اسناد و املاک استان ارائه شده استمدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: درآمد‌های ثبت اسناد و املاک استان در ۸ ماهه ابتدایی سال بیش از ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است. به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمد حسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از واحد‌های ثبتی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بیش از ۳ میلیون خدمت ارائه شده در ثبت اسناد و املاک استان و کسب بیش از ۷۷۱ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال درآمد در ۸ ماهه ابتدایی سال که رشد ۲۹.۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد نیازمند حمایت مسئولان محلی و استانی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان به منظور تخصیص بودجه‌ای ویژه جهت احداث ساختمان برای ادارات ثبت اسناد و املاک فاقد ساختمان در استان هستیم.

وی تصریح کرد: از مجموع درآمد‌های وصولی واریزی به حساب دولت ۶۰۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال آن شامل درآمد‌های عمومی دولت و ۱۶۶ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال آن مربوط به وصول نیم عشر دولتی است که نسبت به مدت مشابه ۸ ماهه ابتدای سال گذشته به ترتیب رشدی ۲۱.۵ و ۷۲.۸۶ درصدی را نشان می‌دهد که به حساب درآمد‌های دولت واریز شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: ۹ ساختمان استیجاری این اداره کل شرایط نامناسبی برای ارائه خدمات به مراجعین دارند و فرسودگی ساختمان‌ها نیز مشکلات را دوچندان کرده است.

بهادر افزود: ثبت اسناد و املاک برای اکثر واحد‌های استیجاری زمین مناسب و نقشه‌های مربوطه جهت ساخت ساختمان‌ها را تهیه کرده است که پس از تخصیص اعتبار و دریافت آن به سرعت نسبت به آغاز عملیات احداث ساختمان‌ها اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد:ساختمان جدید منطقه ۴ ثبت اسناد و املاک مشهد در بلوار الهیه در محلی مناسب از لحاظ دسترسی مراجعین با سرعت در حال ساخت است تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان آماده و به بهره برداری برسد تا در محیطی سالم و مناسب به مراجعین ارائه خدمت شود.

انتهای پیام//ج.ر

فرسودگی ساختمان‌ها مشکلات را دوچندان کرده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۲۹ درصدی درآمد‌های ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی/بیش از ۳ میلیون خدمت در ثبت اسناد و املاک استان ارائه شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..