تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه ۹ دی روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود/ برگزاری مراسم ۹ دی در بقاع شاخص زنجان

ساعت: 16:05 منتشر شده در مورخ: 1397/10/08 شناسه خبر: 1442981

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه نهم دی‌ماه 1388 روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود، گفت: روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام جعفر جنتی امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه اظهار کرد: حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت یا ولایت است که همزمان با چله انقلاب اسلامی مراسم نهم دی با شعار «40 سال وفاداری» در سراسر شهرهای زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امسال با توجه به حساسیت موضوع لازم است که مردم بصیر و آگاه زنجان هرچه بیشتر برای تجلی وحدت، ولایت‌مداری، بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت حضور پُرشور داشته باشند، گفت: آنچه مسلم است حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

وی با اشاره به اینکه روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شده است، تصریح کرد: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب نیرنگ‌های دشمنان را نخواهند خورد.

جنتی با اشاره به اینکه نهم دی‌ماه 1388 روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود، گفت: امروز پس از گذشت 9 سال از این حماسه ایران اسلامی بصیرتر و تاثیرگذار از قبل در منطقه و جهان حضور دارد و در حوزه‌های مختلف می‌درخشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی‌ماه در بقاع شاخص استان اشاره کرد و افزود: مراسم محوری 9 دی صبح روز نهم دی‌ماه در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان و با سخنرانی مهدی چمران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه ۹ دی روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود/ برگزاری مراسم ۹ دی در بقاع شاخص زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..