تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امتیاز مرکز وانت‌بار تلفنی در گالیکش واگذار می‌شود / هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری شهری استفاده شد

ساعت: 17:31 منتشر شده در مورخ: 1397/10/08 شناسه خبر: 1442948

اولین مرکز وانت‌بار تلفنی گالیکش باهدف خدمت‌رسانی سریع، ایمن و ارزان به شهروندان به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز رمضانعلی خسروی در جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش گفت: با توجه به بند 20 ماده 55 قانون سد معبر میوه‌فروشی‌های سطح شهر ساماندهی شده و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز نیز جمع‌آوری‌شده است.

وی اظهار داشت: برای اولین بار مجوز مرکز وانت‌بار تلفنی در گالیکش برای ساماندهی وانت‌بارهای کرایه‌ای و کاهش بار ترافیکی واگذار می‌شود و متقاضیان می‌توانند به شهرداری گالیکش مراجعه کنند.

به گفته خسروی یکی از دغدغه‌های گالیکش بحث حفاری‌هایی است که ادارات حفار انجام می‌دهند؛ مشاهده می‌شود بلافاصله پس از انجام لکه‌گیری و آسفالت معابر باوجوداینکه قبل از این کار استعلامات لازم با ادارات حفار در این خصوص آیا در این محل نیاز به حفاری دارید یا خیر جواب نامه‌ها را نمی‌دهند و پس از انجام پروژه اقدام به حفاری و تخریب آسفالت و معابر می‌کنند.

شهردار گالیکش گفت: طی یک سال گذشته تنها هزار تن آسفالت برای انجام لکه‌گیری معابر سطح شهر گالیکش استفاده‌شده است. دو تیم لکه‌گیری در سطح شهر گالیکش مشغول به کار هستند؛ لکه‌گیری ضلع جنوبی شهر به پایان رسیده است و نیمی از لکه‌گیری ضلع شمالی شهر نیز انجام‌شده است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گالیکش نیز در این جلسه ضمن تأکید بر اجرای طرح‌های روان‌سازی عبور و مرور شهری و جاده‌ای و ایمن‌سازی مسیرها باهدف کاهش تصادفات، خواستار اقدام به‌موقع مصوبات در زمان مقرر شد.

سید غلامرضا قاضوی افزود: موضوع دوطرفه شدن خیابان‌های شریعتی و میرزا کوچک خان شهر گالیکش باهدف روان‌سازی بار ترافیکی این دو خیابان مطرح و پس از بررسی توسط اعضای شورای ترافیک شهرستان به تصویب رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امتیاز مرکز وانت‌بار تلفنی در گالیکش واگذار می‌شود / هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری شهری استفاده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..