تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در حرکت ۹ دی پای امام حسین(ع) و عاشورا در میان بود +موشن‌گرافیک

در حرکت ۹ دی پای امام حسین و عاشورا در میان بود!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از تأثیرگذارترین جنبش‌ها و حرکات مردم ولایتمدار و مؤمن کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجمع مردم در ۹ دی ماه سال ۸۸ بود که در پاسخ به اقدامات توهین آمیز و هتاکی فتنه‌گران به عاشورا و امام حسین علیه السلام صورت گرفت.

اعلام انزجار مردم مؤمن و انقلابی از دشمنان داخلی و خارجی که نقش اساسی در رهبری فتنه‌ها و آشوب‌ها و اغتشاشات سال ۸۸ و جریان‌سازی‌های منافقانه علیه نظام انقلاب اسلامی داشتند، در حضور یکپارچه و گسترده آن‌ها در حرکت ۹ دی مشهود بود و این مسئله ناشی از هوشیاری و وفاداری مردم به آرمان‌های ارزشمند انقلاب بود.

دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی با سردمداری رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین با خط گرفتن از سران آمریکایی و اروپایی سعی در اجرای برنامه براندازانه خود داشتند و از عناصر فریب‌خورده داخلی نیز در تحقق این هدف شوم و البته نافرجام بهره‌مند شدند.

مردم همیشه در صحنه با رهنمود‌های عالمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب و بصیرتی که برگرفته از این رهنمود‌ها بود، در میدان مقابله با فتنه‌گران حاضر شدند و ثابت کردند که در راه حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی، همواره با بصیرت انقلابی خود حضور خواهند داشت.

در ادامه این خبر یک موشن‌گرافی از سخنان رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کنید که به تشریح چگونگی شکل گیری حرکت عظیم و ارزشمند ۹ دی پرداخته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در حرکت ۹ دی پای امام حسین(ع) و عاشورا در میان بود +موشن‌گرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..