تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل جدید موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران انتخاب شد

آشنا؛ مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با رأی اعضای هیئت‌امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، قادر آشنا به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، قادر آشنا پیش از این به‌عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب شده بود.

وی پیش از این رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر، مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و البرز بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل جدید موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..