تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسيب به کبد و قلب بر اثر مصرف غلات حجيم شده

آسيب به کبد و قلب بر اثر مصرف غلات حجيم شده

خبرگزاري آريا – يک متخصص تغذيه با بيان اينکه چيپس و اسنک‌هاي پف شده به دليل داشتن مقدار زيادي مواد افزودني نبايد بيش از حد مصرف شود، گفت: اين گونه مواد موجب آسيب به کبد، قلب و جريان خون مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از مهر، درخصوص استفاده برخي کارخانه از ذرات دامي در توليد فرآورده هاي غذايي گفت: استفاده از هرگونه آلودگي و ماده فراتر از استاندارهاي تعيين شده خلاف قانون است.
اين متخصص تغذيه با بيان اينکه چيپس و اسنک هاي پف شده يا غلات حجيم شده به دليل داشتن مقدار زيادي مواد افزودني نبايد بيش از حد مصرف شود، عنوان کرد: چرا که استفاده از اين گونه مواد کبد، قلب و جريان خون را تحت تاثير قرار مي دهد و موجب بيماري مختلف از جمله فشار خون مي شود.
مظهري با بيان اينکه استفاده از تنقلاتي از جمله چيپس و اسنک هاي پف شده نبايد مبناي تغذيه قرار گيرد، تصريح کرد: اين دسته از خوراکي ها حاوي مواد افزودني و نمک هاي فراوان اند و استفاده زياد از آن ها سلامت بدن را به خطر مي اندازد.
مظهري اظهار داشت: استفاده بي رويه از تنقلاتي که داراي رنگ هاي خوراکي، نمک و مواد افزودني اند به عنوان ماده اي سمي براي بدن و اندام هاي داخلي محسوب مي شوند و بايد از مصرف زياد آن پرهيز کرد.
وي با اشاره بر بيماري هاي ناشي از رنگ هاي خوراکي و نمک ها تصريح کرد: نمک هاي فراوان موجود در چيپس و اسنک هاي پف شده زمينه سرطان، فشار خون، آسيب به چشم، قلب و کليه را ايجاد خواهد کرد.
مظهري با بيان اينکه استفاده از مواد غير مجاز سلامت مردم را به خطر مي اندازد، تاکيد کرد: مراجع ذي صلاح بايد اين گونه موارد را پيگيري و با آن برخورد کنند.
وي تصريح کرد: برخي افراد سودجو به دليل عدم کنترل نهادهاي مربوط و براي سودجويي موجب صدمه به سلامت عمومي جامعه مي شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسيب به کبد و قلب بر اثر مصرف غلات حجيم شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..