تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فناوری ثبات خودرو در تونل ایلان ماسک متعلق به 100 سال پیش است

به گزارش خبرآنلاین، ساخت تونلی برای دورزدن ترافیک لس‌آنجلس توسط کمپانی بورینگ و تست اولیه آن باعث شد تا کارشناسان وارد عمل شده و دراین‌باره اظهارنظر کنند. {لینک}

نکته قابل‌توجه اینکه ایلان ماسک برای پیشبرد خودرو داخل تونل از فناوری‌ای استفاده کرده که به گفته مهندسان شبیه به آن را در ساخت ترن هوایی در 100 سال پیش بکارگرفته شده و به دلیل مشکل ایمنی کنار گذاشته‌شده است.

به گفته این کارشناسان دستیابی به ثبات در سرعت‌بالا درچنین سیستمی یک چالش محسوب شده و حرکات جانبی باعث ایجاد تهوع در سرنشین خودرو می‌شود.

این اظهارنظر کارشناسی هم‌زمان با سوارشدن گروه اولیه از مسافران درون تونل موسوم به "لوپ" در لس‌آنجلس است که بابت هر بار تجهیز لاستیک‌ها به چرخ مخصوص داخل تونل باید 300 دلار هزینه شود که به گفته گزارشگران احساس رانندگی در جاده خاکی به انسان دست می‌دهد. حتی برخی گفتند احساس ناراحتی کردند.

آنچه به‌عنوان چرخ مخصوص به لاستیک‌ها وصل می‌شود شبیه چیزی است که در ترن هوایی پنسیلوانیا در سال 1902 بکار گرفته شد و بسیاری از آن ناراضی بودند که به گفته «پیت تراباکو» نویسنده مطالب ترن هوایی و تجهیزات پارک‌های تفریحی، حرکات جانبی ایجادشده توسط غلتک‌های ضد اصطکاک باعث می‌شود تا احساس کنید که در حال سقوط از جایی هستید.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فناوری ثبات خودرو در تونل ایلان ماسک متعلق به 100 سال پیش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..