تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات آتش‌سوزی کمپ قرچک توسط دو زن معتاد متجاهر

داریوش بیات نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، اظهار کرد: طرح غربالگری زنان معتاد متجاهر (ماده 16) چندی پیش در دستور کار سازمان بهزیستی با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: براساس طرح جمع آوری و ساماندهی زنان معتاد متجاهر ماده 16، 195 نفر از این افراد جمع آوری شدند و طی فرآیند غربالگری 162 نفر زنان معتاد متجاهر برای طی فرآیند درمان به چند مرکز در سطح استان تهران ارجاع داده شدند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: برهمین اساس فرآیند سم‌زدایی از این افراد در مراکز آغاز شد که البته 50 نفر از زنان معتاد متجاهر برای فرآیند درمان به مرکز کمپ ترک اعتیاد واقع در باقرآباد قرچک ورامین ارجاع داده شدند.

بیات نژاد افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته نیز 8 تن از مراقبین و کادر مددکاری در مرکز مستقر و فرآیند درمان این افراد را نظارت می‌کردند.

وی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد واقع در باقرآباد قرچک ورمین بیان کرد حوالی ساعت 15:30 الی 15:45 دو نفر از زنان معتاد متجاهر اقدام به آتش‌سوزی کمپ می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در این باره توضیح داد: این افراد با استفاده از پتو و آتش‌سوزی آن به وسیله بخاری اقدام به آتش‌سوزی در این مرکز می‌کنند که این آتش‌سوزی عمدی بوده و در ادامه از 50 معتاد متجاهر که در این مرکز نگهداری می‌شدند، 41 نفر در پی این آتش سوزی اقدام به فرار می‌کنند.

بیات نژاد افزود: در این حادثه 9 نفر از افراد دچار مصدومیت می‌شوند که در ادامه 5 نفر از آنها به بیمارستان 15 خرداد ورامین، سه نفر به بیمارستان شهید مفتح ورامین و یک نفر نیز به بیمارستان قرچک انتقال داده می‌شوند که براساس آخرین گزارش کسب شده به جز یک نفر که درصد آتش‌سوزی داشته است مابقی مشکل تنفسی داشتند و هم اکنون شرایط مناسبی را درند.

وی با تأکید براینکه کمپ اشاره شده ایمن بوده و مشکلی را در این باره نداشته است، گفت: مرکز نگهداری زنان معتاد متجاهر استانداردهای لازم را داشته اما این آتش‌سوزی عمدی بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات آتش‌سوزی کمپ قرچک توسط دو زن معتاد متجاهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..