تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تالار هنر میزبان ۲ نمایش تاره برای کودکان و نوجوانان

دو نمایش تازه برای کودکان و نوچوانان در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش “عمو پامبل” که نوشته محسن ایمانخانی و اکرم اصغری است و مهدی قلعه آن را برای گروه سنی کودکان کارگردانی کرده است هر روز به‌جز شنبه‌­ها در ساعت ۱۸ میزبان خانواده‌­ها در تالار هنر است.

در این نمایش اپیزودیک که اقتباسی از داستانهای کودکانه از جمله پینوکیو و سیندرلا است، مجتبی کاظمی، علی بیک محمدی، عطا مقیمی، رسول قنبری، بهروز مهرعلیان، دریا مرادی دشت، راضیه رفیع زاده، آرزو صدری و مهدی قلعه به ایفای نقش می­‌پردازند.

طراحان این نمایش عبارتند از: طراح صحنه علی باقری، طراح عروسک زهرا مریدی و طراح لباس مینا غفاری. علی حسین‌­زاده نیز آهنگسازی این اثر را بر عهده دارد.

همچنین نمایش “پر پر، سی­مرغ پر” که نوشته بهرام جلالی‌پور است و رضا عبدالعلی‌زاده آن را برای گروه سنی نوجوانان کارگردانی کرده، هر روز غیر از شنبه‌ها در ساعت  ۱۹:۲۰ در این تالار اجرا می‌شود.

در این نمایش که برگرفته از منطق الطیر عطار نیشابوری است و کاری از گروه هنری «ره‌آورد» محسوب می‌شود، بیتا بشیری، پویا پیروز رام، سعید تاجیک، لیلی حسینی، راشین رضایی، علی شجاعی، نرگس صفامنش، محسن قمصری، شادی کارآئین، مهدیه محرابیان، فریبا سرتاض، محمدعلی مهران پور، حسین نصری و الهام یگانی ایفای نقش می­‌کنند.

طراحی صحنه این نمایش را سینا ییلاق‌بیگی انجام داده و دستیار طراح صحنه نیز لیلا طاهری است. ساخت و نصب دکور بر عهده سامان قوچانی، جهانگیر مافی و حمید شریفات بوده و سوسن شریعتی نیز طراحی حرکت این اثر را بر عهده دارد. کیوان ضیائی طراحی نور و رضا عبدالعلی‌زاده و سوسن شریعتی طراحی لباس را انجام داده‌اند و پریسا قاسمی دوخت لباس را بر عهده دارد. طراحی و اجرای گریم این نمایش نیز توسط حسین تبریزی و لیلا پریشان انجام می شود. طراحی پوستر و بروشور نیز بر عهده کیانا عبدالعلی زاده است.

در گروه کارگردانی مریم علیخانی دستیار اول کارگردان و منشی صحنه، کتایون عبدالعلی زاده دستیار دوم کارگردان، محمدعلی مهران پور مدیر صحنه، علی شجاعی و صبور شریفی دستیاران صحنه هستند.

انتخاب موسیقی این اثر نمایشی را سوسن شریعتی و افکت و ادیت موسیقی را فرید نوایی برعهده دارند.

روابط عمومی این نمایش زهرا شایان‌فر است، بهروز خانی و آرش جلال آذر عکاس کار هستند و ساخت تیزر و انیمیشن را مهران گل‌محمدی بر عهده دارد.

نمایش‌­های “عمو پامبل” و “پر پر، سی­مرغ پر”در دی و بهمن ۹۷ در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر مفتح جنوبی، بعد از ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده برای مخاطب کودک و نوجوان روی صحنه می‌­رود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تالار هنر میزبان ۲ نمایش تاره برای کودکان و نوجوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..