تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن تولد بدون مجوز در یکی از سینما‌های ایران

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، داستان از آنجایی شروع شد که یک آقا برای اینکه همسرش را غافلگیر کند، او را به سینما می‌برد و وسط تماشای یک فیلم سینمایی، ناگهان تصاویر شخصی آن زن و شوهر پخش می‌شود. این کار برنامه ریزی شده با حضور چند نفر در سالن یکی از سینما‌های تهران اتفاق افتاده است. 

جشن تولدِ بدون مجوز، در یکی از سینما‌های ایران

این اتفاق عجیب باعث شد که خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیگیر ماجرا شود و در خصوص چگونگی برگزاری این مراسم در سالن سینمایی با مدیر آن سینما گفتگو کند.

وی در این باره به خبرنگار ما گفت: «خانواده‌ای که از آن صحبت می‌کنید، سالن را اجاره کرده بودند. این برنامه با مجوز وزارت ارشاد در سانس فوق العاده و خارج از ساعت اکران سینما انجام شده و ما برای این کار‌ها مجوز گرفتیم. ما معمولا صبح‌ها پیش از آغاز اکران فیلم‌ها و برای این مدل برنامه‌ها، سالن اجاره می‌دهیم.»

اما آن چیزی که ما بررسی کردیم این اتفاق در زمان اکران یک فیلم و در ساعت اکران اتفاق افتاده است.

ما این موضوع را از غلامرضا فرجی یکی از اعضای انجمن سینماداران، پیگیری کردیم. او در این باره گفت: «پخش هر گونه فیلمی در سینما‌ها نیاز به پروانه‌ نمایش دارد. اگر فیلمی جزو فیلم‌های سینمایی نباشد، باید مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشد.»

محمدرضا فرجی دبیر شورای عالی اکران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به خبرنگار ما گفت: «این برنامه هیچگونه مجوزی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشته است.»

جشن تولدِ بدون مجوز، در یکی از سینما‌های ایران

نکته‌ جالب این بود که مسئولان سینمای مذکور بر خصوصی بودن سینما تاکید داشتند اما با این حال برپایی چنین مراسمی در سالن سینمایی که فقط مجوز نمایش فیلم‌های سینمایی را دارد، غیرقانونی است؛ چراکه به نوعی زمان اکران یک فیلم گرفته شده و سازندگان آن فیلم حق شکایت از این سینما را دارند که در زمان اکران فیلمشان، این نوع برنامه‌های بدون مجوز برگزار می‌شود.

البته این را هم بگوییم ما آمادگی داریم اطلاعاتی را در اختیار مسئولان ذیربط قرار بدهیم.

انتهای پیام/

اتفاقی عجیب در یکی از سینما‌های ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن تولد بدون مجوز در یکی از سینما‌های ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..