تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمول مايع براي تقويت سلامت!

فرمول مايع براي تقويت سلامت!

خبرگزاري آريا – نوشيدني هاي سمزدا و تقويت کننده سلامت طي ساليان اخير از محبويت بيشتري بين مردم برخوردار شده اند زيرا گزينه اي راحت براي مصرف بي نياز از خوردن ميوه ها و سبزيجات فراوان هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از عصر ايران، کارشناسان مصرف شش تا هشت وعده از ميوه ها و سبزي ها در روز را توصيه کرده اند که تحقق اين هدف براي افراد بسياري دشوار بوده و اين جايي است که نوشيدني ها مي توانند وارد عمل شوند.
نوشيدني هاي سمزدا و تقويت کننده سلامت گزينه هايي مغذي هستند که با استفاده از ترکيب ميوه ها و سبزي هاي مختلف تهيه مي شوند. اين نوشيدني ها مي توانند مواد مغذي که جاي خالي آنها در رژيم غذايي شما احساس مي شود را تامين کنند. از فوايد اين نوشيدني ها مي توان به موارد زير اشاره کرد:
– کمک به کاهش وزن
– تقويت جذب مواد مغذي
– تغذيه باکتري ها خوب در روده
– کمک به سمزدايي کبد
– کاهش سطوح فشار خون
– بهبود شرايط پوست
– گسترده‌تر شدن دامنه ميوه ها و سبزي هاي مصرفي
– تقويت عملکرد ورزشي
از آنجايي که آبميوه و سبزي محتواي فيبر کمتري دارند، گوارش آنها راحت‌تر از مواد غذايي کامل صورت مي گيرد و مواد مغذي موجود در آنها نيز راحت‌تر جذب بدن مي شوند.
براي گوارش آبميوه و سبزي تازه نيازي نيست تا بدن به سختي تلاش کند و امکان دفع سموم و سمزدايي بدن نيز فراهم مي شود.
با استفاده از يک دستگاه آبميوه گيري مي توانيد از نوشيدني هاي زير لذت ببريد.
نوشيدني سمزداي سبز
اين نوشيدني يکي از محبوب‌ترين دستورالعمل هاي موجود است که در آن تعادل خوبي از ميوه ها و سبزي ها وجود دارد.
سيب يکي از مواد تشکيل دهنده اصلي اين نوشيدني است که ميوه اي مغذي محسوب مي شود. سيب منبع خوبي براي ويتامين C است و همچنين حاوي پلي فنول هاست که فوايد سلامت مختلفي را ارائه مي کنند.
مواد تشکيل دهنده:
۲ عدد سيب
۳ شاخه کرفس
۱ عدد خيار
۸ برگ کيل
نصف يک ليمو، پوست کنده
۱ تکه زنجبيل تازه
مقداري نعناع (اختياري)
ليموناد اسفناج سبز
اين نوشيدني سمزدا و تقويت کننده سلامت مي تواند اثر چشمگيري در افزايش سطوح انرژي شما داشته باشد. با افزودن اندکي عسل به اين نوشيدني مي توانيد طعم شيرين‌تري به آن ببخشيد.
مواد تشکيل دهنده:
۱ فنجان اسفناج
۲ شاخه کرفس
۴ برگ کيل
۱ تکه زنجبيل
۲ عدد سيب
۱ عدد خيار
۱ عدد ليمو
نوشيدني چغندر
چغندر يکي از مواد تشکيل دهنده اصلي در اين نوشيدني است که به واسطه محتواي فولات خود گزينه اي عالي براي کاهش سطوح هموسيستئين در خون است که اين شرايط از سخت شدن سرخرگ ها پيشگيري مي کند. سخت شدن سرخرگ ها فشار خون را افزايش مي دهد.
سبزي هاي برگدار سبز مانند اسفناچ و کيل نيز حاوي مواد مغذي هستند که مي توانند به کاهش کلسترول در خون کمک کنند.
مواد تشکيل دهنده:
۱ عدد سيب
۱ عدد چغندر
۱۲ عدد هويج

نصف يک ليمو
۲ عدد پرتقال
چند برگ کيل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمول مايع براي تقويت سلامت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..