تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Monster Hunter World برای کامپیوتر – کرک سالم CPY

داستان بازی Monster Hunter World، حول یک Guild تحقیقاتی هیولاها می‌چرخد و شما در نقش یک شکارچی به‌همراه گروهی تحقیقاتی می‌بایست روی گونه‌های مختلف هیولاها تحقیق کرده و الدر دراگون‌ها و انرژی حاصل از آن‌ها را شناسایی کنید تا بهتر از قبل بتوانید دنیای جدید (New World) را بشناسید. دانلود بازی Monster Hunter: World یک اثر نقش آفرینی و MMO است که داستانش، صرفا مقدمه‌ای برای شروع بازی است. با اینکه برای تمام کردن بخش داستانی باید بازی را ۷۰ الی ۸۰ ساعت تجربه کنید.

اما پس از داستان، با دنیای دیگری روبه‌رو خواهید شد که پایه و اساس بازی اصلی یعنی شکار هیولاها را تشکیل می‌دهد. به‌عبارتی ساختار بازی به خاطر MMO بودن آن به‌نحوی است که حتی پس از تمام کردن نیز همیشه ماموریت‌هایی وجود دارند که شما را سرگرم کرده و در این راه داستان بازی به شکلی روایت می‌شود که حتی اشخاصی که از دنیای Monster Hunter هیچ ایده‌ای ندارند، می‌توانند با آن ارتباط برقرار کرده و با سبک و سیاق بازی آشنا شوند.

روایت داستانی بازی Monster Hunter World ساده و شخصیت‌هایش دوست داشتنی هستند و نباید انتظار یک اثر داستان محور عمیق را داشت. با این حال کپکام کار خود را در این بخش به‌خوبی انجام داده و سعی کرده در همان ابتدا به شما بگوید که Monster Hunter: World شاید نسخه‌ای کاملا متفاوت نسبت به نسخه‌های پیشین باشد اما هنوز سبک خود را دارد. برای نمونه می‌توان به صحبت نکردن شخصیت بازی یا سبک ارتباط نوشتاری شخصیت‌ها در بعضی از مراحل به‌جای برقراری دیالوگ اشاره کرد که همگی از ویژگی‌های یک بازی شرقی و سری Monster Hunter است.

Monster Hunter World PC-CODEX

آپدیت بازی UPDATE 163956-CPY اضافه شد

دانلود-بازی-Monster-Hunter-World

بازی Monster Hunter World اثری است که در بخش شخصی سازی، به‌شدت قوی عمل کرده و می‌توانید شخصیت مورد علاقه خود را خلق کرده و در دل بازی قرار بدهید. همچنین بعضی از گزینه‌های روی میز نظیر تعویض مدل مو در شخصیت‌های زن و مرد کاملا فرق می‌کنند و در همان ابتدا وسوسه می‌شوید که شخصیت‌های زیادی را ساخته و هر از گاهی با یکی از آن‌ها بازی کنید. این بازی در بخش گیم‌پلی یک انقلاب برای این سری به‌حساب می‌آید. انقلابی که از همان ابتدا شدیدا جاه‌طلبانه بود و کپکام به‌خوبی توانست از پس آن برآید.

منبع توضیحات: زومجی

*/ ]]> اسکرین-شات-Monster-Hunter-World اسکرین-شات-Monster-Hunter-World اسکرین-شات-Monster-Hunter-World اسکرین-شات-Monster-Hunter-World اسکرین-شات-Monster-Hunter-World اسکرین-شات-Monster-Hunter-World

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس نسخه رسمی CODEX تحت عنوان Monster Hunter World-CODEX فشرده سازی شده است. کرک آنلاین ۰xdeadc0de در پوشه ی NoDVD در محل نصب بازی قرار دارد. توسط این کرک، می توانید با سایر کاربرانی که از این کرک استفاده می کنند، تحت کلاینت استیم به صورت آنلاین بازی کنید. فایل آموزشی instructions.txt برای آموزش استفاده از این کرک آنلاین قرار گرفته است. تمامی ۵۶بسته الحاقی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی فایل ها می باشد. حجم بازی از ۲۰٫۱گیگابایت به ۱۳٫۷گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما ۲۰ الی ۴۰دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۱گیگابایت است. از کتابخانه ZTool که توسط Razor1911 توسعه یافته، استفاده شده است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

ویژگی های نسخه فشرده CorePack:

بر اساس ریلیز رسمی CODEX در تاریخ ۳م دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شده است. حجم ریکپ ۱۳٫۸گیگابایت، حجم مورد نیاز برای نصب ۲۲گیگابایت و حجم نهایی بعد از نصب ۱۹٫۹گیگابایت است. کیفیت صدا، تصویر و تکسچرها بدون دستکاری می باشد و کاملا اوریجینال هستند. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. مدت زمان نصب بر روی یک سیستم ۴هسته ای با ۸ترد و هارد HDD حدود ۲۰دقیقه است. info

Welcome to a new world! Take on the role of a hunter and slay ferocious monsters in a living, breathing ecosystem where you can use the landscape and its diverse inhabitants to get the upper hand. Hunt alone or in co-op with up to three other players, and use materials collected from fallen foes to craft new gear and take on even bigger, badder beasts!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-bit required)
Processor: Intel® Core™ i5-4460, 3.20GHz or AMD FX™-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x (VRAM 2GB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 9.0c)
Additional Notes: 1080p/30fps when graphics settings are set to “Low”

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-bit required)
Processor: Intel® Core™ i7 3770 3.4GHz or Intel® Core™ i3 8350 4GHz or AMD Ryzen™ 5 1500X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 (VRAM 3GB) or AMD Radeon™ RX 570 (VRAM 4GB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectSound (DirectX® 9.0c or better)
Additional Notes: 1080p/30fps when graphics settings are set to “High”

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

————————-

آموزش نصب و استفاده از کرک آنلاین:

1) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اکانت استیم برای خود ایجاد کرده و لاگین کنید.

2) ابتدا مطمئن شوید که کرک CODEX بر روی بازی شما اعمال شده است. سپس کرک آنلاین را در پوشه ی بازی خود کپی و جایگزین کنید.

3) بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Monster Hunter World برای کامپیوتر – کرک سالم CPY»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..