تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاریجانی از آیت الله مومن عیادت کرد/وضعیت جسمانی آیت الله مومن پایدار است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی روز جمعه با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی قم در جریان روند درمانی آیت‌الله مومن قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی آیت‌الله مومن و نقش آفرینی‌های موثر این عالم گرانقدر در عرصه‌های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شفای عاجل ایشان را از درگاه خداوند مسئلت کرد.

دکتر فروغی رئیس بیمارستان شهید بهشتی در حاشیه این دیدار  گفت: وضعیت جسمانی آیت الله مومن پایدار است و روند درمان ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه ادامه دارد.

آیت‌الله محمد مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان جمعه گذشته 30 آذر بر اثر خون‌ریزی مغزی در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری شد.

انتهای پیام/ش

عیادت رئیس مجلس از آیت الله مومن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاریجانی از آیت الله مومن عیادت کرد/وضعیت جسمانی آیت الله مومن پایدار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..