تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو / موسیقی فیلم؛ «رقصنده با گرگ‌ها»

موسیقی فیلم؛ «رقصنده با گرگ‌ها»

فیلم «رقصنده با گرگ‌ها» با بازی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «کوین کاستنر» در سال ۱۹۹۰ داستان ارتباط یک ستوان آمریکایی با سرخ‌پوست‌ها در دهه ۱۸۶۰ میلادی را به تصویر می‌کشد. این فیلم برای دریافت در مراسم گلدن گلوب و اسکار مجموعاً در ۱۸ رشته نامزد دریافت جایزه شد. موسیقی این فیلم را «جان بری» آهنگساز و رهبر ارکستر بریتانیایی ساخت و بخاطر آن جایزه اسکار بهترین موسیقی متن را دریافت کرد. جان بری در نیم قرن فعالیت خود برای حدود ۴۰ فیلم سینمایی موسیقی متن نوشت که از مشهورترین آنها می‌توان به «شیر در زمستان»، «کابوی نیمه‌شب» و «پیشنهاد بی‌شرمانه» اشاره کرد.

دریافت ۵۵ MB

تدوینگر: الناز کبریایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو / موسیقی فیلم؛ «رقصنده با گرگ‌ها»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..