تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی جنجالی به ورود پول‌های مشکوک به سینما در «میزانسن»

نگاهی جنجالی به ورود پول‌های مشکوک به سینما در «میزانسن»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین قسمت از برنامه «میزانسن» با موضوع ورود پول‌های مشکوک به سینما در حالی به روی آنتن شبکه شما می‌رود که سید جمال ساداتیان و سید ضیاء هاشمی در خصوص این مسئله مهم سینما با یکدیگر مناظره‌ای داغ و جنجالی خواهند داشت.

در بخش دیگری از این برنامه، تئاتر بینوایان با حضور حسین پارسایی کارگردان این اثر و همچنین رفیق نصرتی منتقد تئاتر به نقد و بررسی گذاشته خواهد شد.

نقد فیلم هفته «میزانسن» به فیلم «بمب» به کارگردانی پیمان معادی اختصاص دارد که قرار است با حضور نیما حسنی‌نسب به روی آنتن برود.

«میزانسن» به تهیه‌کنندگی پدرام کریمی و اجرای مهدی سجاده‌چی، هر جمعه ساعت ۲۳ به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن شبکه شما می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی جنجالی به ورود پول‌های مشکوک به سینما در «میزانسن»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..