تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه داروین ; تلفیقی از استندآپ کمدی و تئاتر است

نمایشی با تلفیقی از استندآپ کمدی و تئاترعلی معتضدی کارگردان و نویسنده نمایش «جایزه داروین» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نمایشنامه این اثر گفت: ساختار این نمایش تلفیقی از استندآپ کمدی و تئاتر است که هر دو بخشی از هنر‌های نمایشی هستند و خواستم این دو را با هم تلفیق کنم. محتوای آن  را هم از یک خبر انتخاب و کار را شروع کردیم.

وی در خصوص نحوه انتخاب بازیگران بیان کرد: بخش عمده استندآپ کمدی بر عهده محمد معتضدی است که با همفکری یکدیگر بقیه بازیگران را انتخاب کردیم. چند نفر از بازیگران از دوبلوران کشورمان هستند و بقیه نیز قبل از این نمایش با آن‌ها همکاری داشتم.

کارگردان نمایش «جایزه داروین» با بیان اینکه برای این نمایش از تیرماه تمرین داشتیم, در خصوص مشکلات کار گفت: مشکل اصلی گروه‌هایی مثل ما  آماتورها,پرداخت هزینه های زیاد است.

معتضدی در خصوص استقبال مخاطبان گفت: تا اینجا خیلی خوب بوده و بازخورد خوبی از قبل از شروع اجرا گرفته ایم. ساختار جدید و قصه جذاب و گیرایی داریم البته مخاطب باید نظر دهد.

گفتنی است؛ نمایش «جایزه داروین» با بازی محمد معتضدی، ساینا رضانژاد، آراد اسکندری، شادی هاشملو، محمدرضا محمودپور، پردیس کریمی و مهتاب وجدانی در پردیس شهرزاد تا ۱۶ دی ماه به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه داروین ; تلفیقی از استندآپ کمدی و تئاتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..