تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانال هدایت آبهای سطحی روستای دهنه به بهره برداری رسید/ اختصاص 450 میلیون تومان برای روستا+ فیلم سیلاب

ساعت: 15:29 منتشر شده در مورخ: 1397/10/06 شناسه خبر: 1442357

کانال بتنی هدایت آب های سطحی روستای دهنه شهرستان کلاله که می تواند تاثیر بسزایی در زمان سیلاب ها داشته باشد، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی فرماندار و رییس مدیریت بحران کلاله در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به سیل خیز بودن منطقه و ضرورت هدایت سیلاب این پروژه به اجرا در آمد.

photo 2018 12 26 02 40 37

وی افزود: این پروژه بطول 2100 متر با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری روستا از محل اعتبارات مدیریت بحران اجرا و تکمیل گردید.

بیشتر بخوانید:

 تشکیل سراسیمه جلسه مدیریت بحران/ مصلی دوست محمد آخوند زیر آب رفت+ تصاویر

 

فرماندار کلاله در پایان اعلام کرد: جهت تکمیل و ادامه این ‌پروژه، 400 میلیون تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران شهرستان به آن اختصاص داده شد.

در ادامه فیلمی از جاری شدن سیل و بازدیدنماینده ویژه رهبری از روستای سیل زده دهنه کلاله را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانال هدایت آبهای سطحی روستای دهنه به بهره برداری رسید/ اختصاص 450 میلیون تومان برای روستا+ فیلم سیلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..