تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم 27.5 میلیارد تومانی پلیس راهنمایی و رانندگی در لایحه بودجه 98

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ لایحه سند مالی سال آینده کشور توسط رئیس‌جمهور به مجلس تقدیم شد تا در مسیر چکش‌کاری بیشتر نمایندگان مردم در بهارستان و کمیسیون‌های تخصصی قرار گیرد.

یکی از بندهای مندرج در جداول خلاصه بودجه دستگاه‌های اصلی و زیرمجموعه در این لایحه، مربوط به «نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران» با مجموع بودجه پیشنهادی 15 هزار و 73 میلیارد و 417 میلیون و 700 هزار تومان است که 96 درصد آن به عنوان جاری در نظر گرفته شده و باقی، برای هزینه‌کرد عمرانی در نظر گرفته شده است.

پلیس راهنمایی و رانندگی یکی از زیرمجموعه‌های ناجا است که در ردیف خلاصه بودجه، رقم 27 میلیارد و 500 تومان برای آن در سال 98 در نظر گرفته شده که تماماً مربوط به بودجه جاری است.

بودجه مصوب سال جاری برای پلیس راهنمایی و رانندگی، 25 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم 27.5 میلیارد تومانی پلیس راهنمایی و رانندگی در لایحه بودجه 98»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..