تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بابانوئل چگونه از یک قدیس به پیرمردی قرمزپوش تبدیل شد؟ +فیلم

بابانوئل از کجا آمد و چگونه یک قدیس به پیرمردی قرمزپوش تبدیل شد؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موعد جشن کریسمس سال نو میلادی فرا رسیده و مسیحیان به بهانه میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام گرد هم آمده‌اند.

جالب است بدانید که ایام برگزاری جشن‌های کریسمس مسیحیان 12 روزه است و آغاز آن همزمان با فرا رسیدن میلاد پیامبر اولوالعزم حضرت عیسی علیه السلام است و  افراد از کشورهای آمریکایی و اروپایی با حضور در برنامه‌های ویژه کرسیمس به شادی در کنار یکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: عکس‌نوشته‌های جدید ویژه کریسمس به زبان انگلیسی

رفتن به کلیسا، تزئین و چراغانی یک درخت کاج برای قرار دادن در خانه و خواندن شعر و سرودهای شکرگزاری از خداوند متعال از جمله برنامه‌های مشترکی است که مسیحیان برای جشن کریسمس انجام می‌دهند.

فلسفه وجود بابانوئل در جشن‌های کریسمس مسیحیان و اینکه چگونه به یک پیرمرد قرمز پوش تبدیل شده، یکی از موارد جالبی است که شاید سؤال اغلب افراد غیرمسیحی و یا حتی خود مسیحیان باشد.

در فیلمی کوتاه که در ادامه این خبر مشاهده می‌کنید، ماجرای چگونگی پیدایش بابانوئل در جشن کریسمس مسیحیان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بابانوئل چگونه از یک قدیس به پیرمردی قرمزپوش تبدیل شد؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..