تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم ستاد "نانو" از بودجه 39 در

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با الهام از برنامه پیشگامی ملی نانو فناوری در بسیاری از کشورهای دنیا با رویکرد توجه جدی به فناوری نانو و برنامه‌ریزی برای توسعه آن تشکیل شده است.

وظیفه اصلی این ستاد تعیین مسیر حرکت و اولویت‌های ملی کشور، رفع موانع در زمان اجرا و خدمت‌رسانی به بخش‌های اجرایی (خصوصی و دولتی) برای توسعه فناوری نانو است.

این ستاد ویژه می‌کوشد تا از طریق چشم‌اندازسازی، ارائه تسهیلات، ایجاد بازار و رفع مشکلات، زمینه فعالیت بخش خصوصی و تولید ثروت در جامعه را فراهم آورد.

در این راستا، دولت بودجه سال آینده این ستاد را به نسبت مصوب سال جاری حدود 39 درصد کاهش داده و در بخش هزینه‌ای از 72 میلیارد و 500 میلیون تومان در مصوبه سال جاری (1397) به 42 میلیارد و 750 میلیون تومان در پیش‌بینی سال آتی (1398) رسیده است.

بودجه عمرانی هم که برای این ستاد پیش‌بینی شده، 5 میلیارد و 900 میلیون تومان است که مجموع بودجه آن را با احتساب "جاری" به 48 میلیارد و 650 میلیون تومان می‌رساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم ستاد "نانو" از بودجه 39 در»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..