تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده با پوست و پنیر و ژامبون خوشمزه

سیب زمینی سرخ کرده با پوست و پنیر و ژامبون دارای طعمی بسیار لذیذ است و حتما با یک بار امتجان کردن آن، مشتری دائمی این غذا می شود، طرز تهیه این غذا را در بخش آشپزی تاپ ناز می خوانید.

مواد لازم برای پوست سیب زمینی سرخ کرده همراه با پنیر و ژامبونروغن زیتونسیب زمینی موسط 6 عددروغن کانولانمک و فلفلژامبون برش نازکپنیر رنده شده چدار   گرمخامه ترش نصف پیمانهپیازچه خرد شدهسیب زمینی سرخ کرده با پوست و پنیر و ژامبونطرز تهیه پوست سیب زمینی سرخ کرده همراه با پنیر و ژامبون

در ابتدا سیب زمینی ها را خوب بشویید و انها را در فر یا مایکرویوو و یا دیگر روش های بپزید.

اگر می خواهید سیب زمینی را در فر بپزید روی سیب زمینی ها کمی روغن زیتون بمالید و آنها را در فر به مدت یک ساعت در دمای 400 درجه فارنهایت قرار دهید تا درون سیب زمینی خوب پخته شود و اگر از مایکروویو استفاده می کنید روی آنها را روغن زیتون بمالید و هر سیب زمینی را روی حداکثر حرارت به مدت 5 دقیقه بپزید.

همزمان با پخته شدن سیب زمینی ها، قطعات ژامبون را درون یک تابه با کمی روغن، روی حرارت متوسط به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که ترد شوند حرارت دهید.

با استفاده از دستمال خشک کن آشپزخانه روغن های اضافی ژامبون را بگیرید، سپس آنها را خرد کنید.

سیب زمینی ها را از فر خارج کنید و بگذارید به اندازه کافی خنک شوند، سپس آنها را از درازا به دو قسمت تقسیم کنید و با استفاده از قاشق درونشان را تا نیم سانتی متر مانده به پوست خارج کنید.

سیب زمینی سرخ کرده با پوست و پنیر و ژامبون

درجه حرارت فر را تا 45. درجه فارنهایت افزایش بدهید و بیرون و درون سیب زمینی هارا روغن کانولا بمالید و به مقدار لازم روی آنها نمک بزنید و هر طرف آنها را به مدت 10 دقیقه درون فر حرارت دهید سپس آنها را از فر در بیاورید و بگذارید مقداری خنک شوند.

سیب زمینی ها را بر روی شبکه سیمی فر قرار دهید و درون آنها را فلفل و پنیر دار و ژامبون سرخ کرده بریزید و آنها را 2 دقیقه دیگر یا تا زمانی که پنیر آنها ذوب بشود حرارت دهید.

سیب زمینی ها را از فر دربیاورید و آنها را درون ظرفی که از قبل آماده شده است قرار دهید و روی هر کدام از آنها، کمی خامه ترش بریزید و سپس روی خامه را به عنوان آخرین لایه کمی پیازچه قرار دهید.

همچنین بخوانید : طرز تهیه شامی سیب زمینی هندی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده با پوست و پنیر و ژامبون خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..