تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش نامه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

نمایش نامه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر فجر اعلام شدندبه گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج داوری آثاری که تا پایان ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال شده بودند، پس از دو ماه مطالعه و بررسی توسط سه داور این بخش، مشخص شدند.

از میان ۴۶۹ اثر بار گذاری شده در سایت جشنواره ۷ اثر انتخاب شدند که از ۲۲ تا ۲۸ دی ماه طی هفت روز در سالن کنفرانس تئاتر شهر، نمایش نامه خوانی خواهند شد.

به گفته سلما سلامتی مدیر این بخش، اسامی نویسندگان ۴۶۹ نمایش نامه، از فایل‌های ارسالی حذف شدند و آثار با کد شناسایی در اختیار داوران قرار گرفته اند.

محمد چرم شیر، شهرام زرگر و ریما رامین فر داوران بخش مسابقه‌ نمایش نامه نویسی سی و هفتمین جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر، اسامی ۷ نامزد دریافت جایزه را بدون رتبه بندی و بر اساس حروف الفبای نام اثر به شرح زیر اعلام کردند:
۱-Z.AM.۱۰۸۰ (محبوبه عرب قنبری)
۲-پریزاد (سارا الهیان)
۳-چند روایت از چند زندگی مرتبط (مسعود محمدی قنبرلو)
۴-سالی که دو بار پاییز شد (لیلی عاج)
۵-ضمایر (همایون حجازی نیا)
۶-عاشقانه‌های لجنی (مهدی علیپور اصل)
۷-میرزیاس (زهره شفیعی)

گفتنی است؛ ۳ اثر برگزیده از میان این ۷ نامزد، در روز اختتامیه‌ سی و هفتین جشنواره‌ تئاتر فجر در تاریخ ۴ اسفندماه ۱۳۹۷ معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

هفت اثر؛ نامزد دریافت جایزه‌ بخش مسابقه‌ نمایش نامه نویسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش نامه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر فجر اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..