تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمیدرضا دیبایی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو شد

حمیدرضا دیبایی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا دیبایی قائم مقام شبکه دو به عنوان مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه منصوب شد.

روابط عمومی شبکه دو با اعلام این خبر تاکید کرد جواد حاتمی استعفا نکرده و به دلیل تدریس در دانشگاه، فرصت کافی برای حضور در این پست را ندارد از این رو او به عنوان مشاور مدیر شبکه  به مجموعه کمک خواهد کرد.

گفتنی است؛ جواد حاتمی ۲۷ فروردین سال ۹۶ به سمت مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما منصوب شد. پیش از وی مسعود صباح عهده دار این مسئولیت بود.

انتهای پیام/

انتصاب حمیدرضا دیبایی به سمت مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمیدرضا دیبایی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..