تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات قاچاقچیان انسان درباره بازار کساد این روزها؛ جز این حرفه‌ دیگری بلد نیستیم! +فیلم

اظهارات قاچاقچیان انسان درباره بازار کساد این روزها/جز این حرفه‌ای دیگری بلد نیستیم! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته  اتحادیه اروپا مقابله با بحران مهاجرت غیرقانونی را در لیست برنامه‌های خود قرار داد و متعاقباً تصمیم گرفت مراکزی را برای رسیدگی به درخواست پناهندگی در کشورهای عضو اتحادیه ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:کودکان سوری قربانی قاچاقچیان اعضای بدن +فیلم

در پی این تصمیم رهبران اتحادیه اروپا  برای اختصاص منابع مالی بیشتر به کشورهایی که پذیرای  پناهجویان برای سفر غیرقانونی به اروپا هستند، به توافق رسیدند تا این کشورها با مهاجرت غیرقانونی به اروپا مقابله کنند. نیجر یکی از این کشورهاست اما با این وجود قاچاق انسان هنوز در این کشور همچنان پابرجاست. والری گوریا، خبرنگار یورونیوز راهی نیجر و صحرای آغادیز شده که می‌گویند این بیابان از دریای مدیترانه نیز برای مهاجران مرگبارتر است.

در ادامه گفتگوی والری را با پناهجویان و قاچاقچیان انسان می‌شنوید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات قاچاقچیان انسان درباره بازار کساد این روزها؛ جز این حرفه‌ دیگری بلد نیستیم! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..