تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالن ارتباطی در استان ها تا اواخر بهار سال 98 راه اندازی می شود

بالن ارتباطی در استان ها  تا اواخر بهار سال 98  راه اندازی می شودمشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای هر استان یک سامانه بالن ارتباطی تا اواخر فصل بهار سال 98 در صورت نداشتن مشکل تامین اعتبار راه اندازی می شود که ارتباطات لازم رادر مواقع بحران ایجاد می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صادق بیک پور شامگاه سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان در محل استانداری کرمان گفت: راه اندازی بالن های ارتباطی مصوب شده و در مرحله تخصیص اعتبار است و در راه اندازی این سامانه استان کرمان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: دستورالعمل پیام رسانی انبوه در مواقع بحران به استانداری و مدیریت بحران ابلاغ می شود و با این آیین نامه اپراتورها باید از این مرجع دستور بگیرند که موجب آرامش اجتماعی خواهد شد.

رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت، شرکت ها، سازمان ها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فاز نخست رادیو ترانک امروز(سه شنبه) در استان کرمان بهره برداری شد گفت: فاز نخست این شبکه با هزینه 150 میلیارد ریال ، 32 شهر و بیش از 2 هزار روستا را تحت پوشش قرار داده است.

وی ادامه داد: فاز دوم این پروژه نیمه اول سال 98 بهره برداری می شود که تمامی شهرها و شهرستان ها و سه هزار و 897 روستا را تحت پوشش قرار می دهد.

بیک پور افزود: برای واردات تجهیزات شبکه بی سیم رادیو ترانک در گمرک مشکلاتی بوجود آمد که خوشبختانه رفع شده و این تجهیزات اینک وارد کشور شده است.

وی عنوان کرد: قبل پایان امسال تجهیزات وارداتی در استان ها توزیع می شود که سهم کرمان نیز تحویل داده می شود.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به رفع انحصارها در فضای رقابتی و گسترش خدمات به حوزه های فرهنگی و اجتماعی است و بخش عمده توجه ما به حوزه مدیریت بحران برمی گردد که آن را تسریع می کنیم.

انتهای پیام/ب

جزییات راه اندازی بالن ارتباطی در استان ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالن ارتباطی در استان ها تا اواخر بهار سال 98 راه اندازی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..