تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرسدس g350 d دیزلی مدل ۲۰۱۹ معرفی شد

کمپانی مرسدس بنز به تازگی از جدیدترین خودرویش رونمایی کرد. خودروی مرسدس g350 d دیزلی مدل ۲۰۱۹ یک خودروی شاسی بلند با قدرت ۴۱۶اسب بخار می باشد. در ادامه می خواهیم درباره این خودرو توضیحاتی بدهیم. با نیک صالحی همراه باشید

معرفی مرسدس g350 d

به تازگی عضو جدید و پایه ی خانواده ی مرسدس G کلاس معرفی شده است. این خودرو از پیشرانه ی توربودیزل سود برده و G۳۵۰ d نام دارد. البته این خودرو در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و بنابراین نسخه ی پایه ی این شاسی بلند در آمریکا مدل G۵۵۰ با قدرت ۴۱۶ اسب بخار خواهد بود.

مرسدس g350 dمعرفی مرسدس g350 d

این خبر بدی برای مشتریان آمریکایی است چراکه G۳۵۰ d خیلی خوب به نظر می رسد. بحث اصلی درباره ی این خودرو پیشرانه ی جدید است که از نوع ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی بوده و قدرت ۲۸۶ اسبی آن به لطف یک توربوشارژر تأمین می شود. موضوع مهم تر گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری است که دورهای ۱۲۰۰ تا ۳۲۰۰ پیشرانه در دسترس بوده و تقریباً در حد و اندازه های پیشرانه ی ۸ سیلندر بای توربوی G۵۵۰ می باشد. مرسدس می گوید این پیشرانه باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۴ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۱۹۹ کیلومتر در ساعتی می شود.

دلیل اینکه پیشرانه ی موردبحث آشنا به نظر می رسد معرفی آن در S کلاس فیس لیفت سال قبل می باشد. البته این پیشرانه در شاسی بلند G کلاس باید وزن بیشتر و آئرودینامیک نه چندان خوب را تحمل کند اما مرسدس می گوید این قلب تپنده ی توربودیزل مصرف سوخت ترکیبی ۹.۶ تا ۹.۸ لیتری در هر صد کیلومتر را بر جای می گذارد.

مرسدس g350 dمشخصات مرسدس g350 d

دیگر ویژگی های این خودرو کاملاً مشابه نسخه های دیگر G کلاس است. به این ترتیب یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخ ها منتقل کرده و یک کاکپیت دیجیتال نیز در کابین وجود دارد. مرسدس اعلام کرده G350 d تجهیزات استاندارد بیشتری در مقایسه با نسل پیشین داشته و از جمله ی آن ها می توان به متریال لوکس تر و آپشن های شخصی سازی بیشتر اشاره کرد.

مرسدس g350 dطراحی داخل کابین مرسدس g350 dجزئیات بیشتر درباره مرسدس G350 d دیزلی مدل ۲۰۱۹

به تازگی عضو جدید و پایه‌ی خانواده‌ی مرسدس G کلاس معرفی شده است.
این خودرو از پیشرانه‌ی توربودیزل سود برده و G350 d نام دارد. البته این خودرو در
بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و بنابراین نسخه‌ی پایه‌ی این شاسی‌بلند در آمریکا
مدل G550 با قدرت ۴۱۶ اسب بخار خواهد بود.

مرسدس g350 dطراحی مرسدس g350 d

این خبر بدی برای مشتریان آمریکایی است چراکه G350 d خیلی خوب به نظر می‌رسد.
بحث اصلی درباره‌ی این خودرو پیشرانه‌ی جدید است که از نوع ۶ سیلندر ۳ لیتری
خطی بوده و قدرت ۲۸۶ اسبی آن به لطف یک توربوشارژر تأمین می‌شود. موضوع
مهم‌تر گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری است که دورهای ۱۲۰۰ تا ۳۲۰۰ پیشرانه در دسترس
بوده و تقریباً در حد و اندازه‌های پیشرانه‌ی ۸ سیلندر بای توربوی G550 می‌باشد.
مرسدس می‌گوید این پیشرانه باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت
۷٫۴ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۹۹ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

مرسدس g350 dنمای عقب مرسدس g350 d

دلیل اینکه پیشرانه‌ی موردبحث آشنا به نظر می‌رسد معرفی آن در S کلاس
فیس لیفت سال قبل می‌باشد. البته این پیشرانه در شاسی‌بلند G کلاس باید وزن
بیشتر و آئرودینامیک نه چندان خوب را تحمل کند اما مرسدس می‌گوید این قلب
تپنده‌ی توربودیزل مصرف سوخت ترکیبی ۹٫۶ تا ۹٫۸ لیتری در هر صد کیلومتر را بر جای می‌گذارد.

دیگر ویژگی‌های این خودرو کاملاً مشابه نسخه‌های دیگر G کلاس است. به این ترتیب یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخ‌ها منتقل کرده و یک کاکپیت دیجیتال نیز در کابین وجود دارد. مرسدس اعلام کرده G350 d تجهیزات استاندارد بیشتری در مقایسه با نسل پیشین داشته و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به متریال لوکس‌تر و آپشن های شخصی‌سازی بیشتر اشاره کرد.

هنوز قیمت این شاسی‌بلند اعلام نشده اما پیش‌فروش آن از ماه ژانویه آغاز خواهد شد
و در بهار همان سال نیز تولید خودرو کلید خواهد خورد.

نوداد و تیتر شهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرسدس g350 d دیزلی مدل ۲۰۱۹ معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..