تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانمایی مجسمه‌های جدید در شهر تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، برزین ضرغامی در آئین اختتامیه ششمین دوسالانه مجسمه‌های شهر تهران که عصر امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، احمد مسجد جامعی و محمد سالاری از اعضای شورای شهر تهران در تالار ایران زمین (فرهنگسرای هنر) برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 700 هنرمند در برگزاری این رویداد و جشنواره مشارکت کردند و آثار خود را ارسال کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه نیز جمعی از پیشکسوتان آثار ارسال شده را مورد داوری قرار دادند و در نهایت 60 اثر به ششمین دو سالانه مجسمه‌های شهر تهران انتخاب شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: خوشبختانه این جشنواره مورد استقبال و اقبال گروه‌های مختلف به ویژه گروه‌های دانشجویی در حوزه گرافیک و نقاشی قرار گرفت و امسال یک بخش جدید در جشنواره انتخاب شد و آن انتخاب یک اثر توسط مخاطبان بود.

ضرغامی تصریح کرد: اگرچه براساس بیانیه هیئت داوران قرار بود از بین 60 اثر 15 اثر انتخاب شود اما با توجه به کیفیت آثار انتخاب این تعداد بسیار سخت و دشوار بود و ان‌شاءالله تعداد اثرهای راه یافته به جشنواره به زودی در سطح شهر تهران جانمایی خواهند شد.

وی در پایان ضمن تشکر از هنرمندان در برگزاری این رویداد بیان کرد: ان‌شاءالله ما در آستانه سال نو فعالیتی را تحت عنوان بهارستان برگزار خواهیم کرد و امسال شاهد بهارستان پر رونق خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانمایی مجسمه‌های جدید در شهر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..