تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت‌‌الله هاشمی شاهرودی

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ حسن عابدی درباره محدودیتهای تردد وسایل‌نقلیه در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌ الله هاشمی شاهرودی اظهار کرد: فردا در اطراف مصلی تهران محدودیت توقف وجود دارد؛ توقف وسایل‌نقلیه در طول خیابان شهید بهشتی حد فاصل خیابان قنبرزاده تا بزرگراه مدرس، طول خیابان پاکستان در هر دو ضلع و مسیر شمال به جنوب خیابان قنبرزاده ممنوع است و این مسیرها امشب کاملاً پاک‌سازی می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تردد وسایل‌نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای اطراف مصلی تا پایان مراسم ممنوع است.

وی درباره محل مجاز برای توقف وسایل‌نقلیه گفت: مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی (ره) تنها پارکینگ پیش‌بینی شده است که در ضلع جنوبی مصلی واقع شده و در ورودی این پارکینگ نیز از خیابان شهید مفتح، شهید نقدی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت‌‌الله هاشمی شاهرودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..