تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت «ولایتی» و «طهرانچی» از مصدومان حادثه واحد علوم وتحقیقات / پیام ولایتی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، به دنبال حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات،  علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه با حضور در بیمارستان های حضرت رسول اکرم (ص)، عرفان و امام خمینی از مصدومان این حادثه عیادت و برای آنها آرزوی سلامت و شفای عاجل کردند.

همچنین، علی اکبر ولایتی رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی مرگ دانشجویان در این حادثه را تسلیت گفت، که متن آن به شرح زیر است؛

قال رسول الله  ص
اذا جا الموت طالب العلم و هو علی هذه الحال مات شهیدا

امروز خبری تلخ و جانکاه دل تک تک خانواده بزرگ دانشگاه را به درد آورد. 
عزیزترین فرزندان‌مان، دانشجویان متعهد و تلاشگرمان در حادثه تلخ تصادف ،جان‌شان را از دست داده و تعدادی نیز محروح شدند.
زبان از بیان هر واژه ای در این مصیبت قاصر است.
هیچ کلامی گویای این تالم و تاثر نیست. 
 بنده در این غم با فرد فرد خانواده های‌شان شریکم و 
عاجزانه از درگاه احدیت برای بازماندگان صبر و برای مجروحین شفای عاجل مسالت دارم.
بر مدیران و مسئولین واجب و فرض است علاوه بر پیگیری کامل، تمام توان و تلاش لازم برای کاستن از آلام بازماندگان و استفاده از تمام امکانات برای تسریع در درمان و بهبودی جسمی و روحی فرزندان برومند جامعه علمی کشور را مبذول دارند.
علی اکبر ولایتی

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت «ولایتی» و «طهرانچی» از مصدومان حادثه واحد علوم وتحقیقات / پیام ولایتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..