تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای سفر با بهترین تورهای نوروز 98

در سال های اخیر بیشتر به فرهنگ سفر پرداخته شده است؛ اما نکته اساسی در برنامه ریزی سفر به صرفه این است که در زمان مناسب اقدام به خرید تور خود کنید در اینجا چند مقصد گردشگری مناسب را برای تعطیلات آخر سال به شما پیشنهاد می کنیم.

تور تایلند نوروز؛ سفری آرام به شهرهای جذاب دنیا

تور تایلند نوروز 98 یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای تعطیلات پایان سال است. دیدن بانکوک در روز های دلچسب عید امسال بسیار انتخاب هجان انگیزی است. این شهر پر هیاهو هر آدمی را به هیجان می آورد و برای تمام اعضای خانواده انواع تفریح ها در نظر گرفته شده است.

تورهای تایلند معمولا حدود یک هفته است و با توجه به سلیقه و خواست شخصی می توانید تور های مختلف ترکیبی به بانکوک پاتایا و پوکت را انتخاب کنید و امسال عید نوروز یک سفر همه چیز تمام و کامل را در این کشور زیبای جنوب شرقی آسیا تجربه کنید.
آژانس آویسا همه ساله مجری تور های متنوع نوروزی به مقصد تایلند است این تور ها با پرواز مستقیم و راحت ماهان برنامه ریزی شده و دارای ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت نیز هستند.

بانکوک شهری شب زنده دار است که پر از غذاهای خیابانی و دیدنی های جذاب است بدون شک تعطیلات هیجان انگیز و متنوعی در تایلند منتظر شماست. از همین حالا با کارشناسان آژانس آویسا برای سفر نوروزی تماس بگیرید.

با تور گرجستان نوروز سال را متفاوت شروع کنید

تور گرجستان نوروز 98 یکی از ارزان ترین سفر ها محسوب می شود البته جدا از ارزانی مزیت های فراوانی دارد مردم گرجی فرهنگی نزدیک به ما دارند و نوروز را جشن می گیرند که با سفر به آنجا حس خوبی در سفر به گرجستان بدست می آورید. گرجستان در سالهای گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است؛ تفلیس به داشتن هتل های چهار ستاره خوب معروف است به همین دلیل باید در انتخاب تور نوروز حتما با کارشناسان آژانس آویسا مشورت کنید بهتر است هتل خوبی در مرکز شهر انتخاب کنید تا به خیابان روستا ولی و میدان آزادی دست رسی مناسبی داشته باشید.
یکی از دیدنی ها جذاب تفلیس برج ساعت در خیابان شاوتلی است، سبک معماری و رنگ آمیزی آن هیچ کم از داستان های فانتزی دیزنی ندارد. این برج ساعت که ابعاد بزرگی هم ندارد یکی از برجسته ترین نمادهای شهر است که بر روی لوازمی همچون لیوان، تابلوها و لباس ها برای سوغاتی چاپ می شود و انتخاب خوبی برای سوغاتی و یادگاری هستند.
تمامی تور ها در آژانس آویسا دارای ترنسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان هستند و همین طور برای رفاه گردشگران در تمای هتل ها صبخانه های لذیذ گرجی نیز سرو می شوند. بدون شک یکی از بهترین گزینه ها در تعطیلات پایان سال سفر به تفلیس است، همین الان با کارشناسان آویسا تماس بگیرید.

تور مالزی نوروز؛ تجربه هم نشینی در کنار ادیان

بهار و سفر با تور مالزی نوروز 98 وارد کوالالامپور می شوید؛ بهار این شهر با طبیعتی باور نکردنی و زیبا است. آژانس آویسا تور های مختلفی را به مقصد مالری برنامه ریزی و اجرا می کند تمامی تورها برای رفاه شما دارای راهنمای فارسی زبان هستند و بسیاری از دیدنی های مالزی را به همراه مراکز خرید خوب و ارزان را می بینید.
البته تور های مالزی به صورت ترکیبی و تک مقصدی نیز برنامه ریزی می شوند اگر مایل بودید به غیر از کوالالامپور شهری دیگری را هم ببینید لنکاوی ، پنانگ و حتی سنگاپور از گزینه های دیگری هستند که می توانید برای اقامت در نوروز امسال برنامه ریزی کنید.
استاندارد های هتل داری در این مقاصد گردشگری بسیار بالا بوده سرویس و خدمات خوبی ارائه می دهند و در مقابل هزینه اقامت بسیار مناسبی دریافت می کنند. می توانید از هتل های سه ستاره مرکز شهر تا پنج ستاره های زیبا با استخر های آب گرم را برای سفر نوروز خود انتخاب کنید.
برای اینکه بتوانید هتل های خوب با قیمت مناسب رزرو کنید از حالا با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و تور خود را بخرید.

عیدی به یادماندی در تور استانبول نوروز

تور استانول نوروز 98 معمولا گزینه اولیه برای سفر چند روزه است؛ استانبول هتل های متنوع ای دارد که با هر بودجه و سلیقه می توانید اوقات خوشی را داشته باشید هتل های لوکس محله شیشلی و یا هتل هیلتون در کنار بسفور یکی از انتخاب های لوکس برای این سفر هستند. اما اگر هتل های سه ستاره بامزه و بوتیک هتل های خوش ساخت استانبول را دوست دارید به لیست هتل های کوچه پس کوچه های تقسیم و سلطان احمد نگاهی بی اندازید و با کارشناسان آژانس آویسا مشورت کنید.
تورها معمولا با پرواز قشم ایر برنامه ریزی شده و اگر هرچه زودتر اقدام به خرید و رزرو تور کنید هم نرخ مناسب تری را شامل شده و هم دامنه انتخاب بیشتری برای انتخاب هتل دارید.
تمامی هتل ها دارای صبحانه رایگان هستند و روزهای زیبای عید را با صبحانه های متفاوت و خوشمزه ترکی آغاز می کنید.
هر چقدر که دلتان خواست در استانبول خرید کنید تمامی تورها دارای ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت هستند و به راحتی به پرواز می رسید.
سفر به استانبول و گشت و گذار در میان اروپا و آسیا یکی ازلذت بخش ترین سفر های سال جدید است.

تور آنتالیا نوروز؛ گذراندن تعطیلاتی در سواحل زیبا

آنتالیا جز آن دسته از سفر هایی است که بهتر است با یک یا چند همسفر خوب همراه باشد مخصوصا اگر می توانید به همراه دوستان و اعضای خانواده برنامه ریزی سفر کنید.
در هتل های لوکس و خوب آنتالیا همه چیز برای خوشگذرانی یک هفته ای برای شما فراهم است معمولا هتل ها دارای خدمات سرو غذا و نوشیدنی شبانه روزی هستند و کل روز های اقامت در هتل از شما پذیرایی می شود.
امکانات هتل ها آنتالیا متنوع است بسیاری از استخر های هتل ها دارای آب گرم نیز هستند که در تمام فصول سال استفاده شوند. یادتان باشد اگر به همراه کودکان سفر می کنید به امکاناتی که برای آنها ارائه می شود نیز توجه کنید.
تور های آنتالیا با پرواز های مختلف ایران ایر، سان اکسپرس و اطلس جت برنامه ریزی شده و به همراه ترنسفر های فرودگاهی ارایه شده اند.
با خیال راحت با گروهی از همسفران عید امسال را با تور آنتالیا نوروز 98 خوش بگذرانید.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ویرلن » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای سفر با بهترین تورهای نوروز 98»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..