تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت دادستان کل کشور در پی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، متن این پیام به شرح زیر است:


"ما قبض الله عالما إلا کان ثغرة فی الإسلام لا تسد ثلمته إلى یوم القیامة"


ضایعۀ مولمه درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، ثلمه‌ای است که هرگز برای عالَم اسلام قابل جبران نخواهد بود.

ایشان عمر پربرکت خود را جهت تعلم و تعلیم در حوزات علمیه سپری کردند و ضمن رسیدن به کمالات معنوی از خدمت به طلاب علوم دینی و ترویج و تدریس علوم اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دریغ نورزیدند و درعین حال از یاران و یاوران صدیق انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری آن تا لحظه‌ای بودند که دعوت حق را لبیک گفته و به رفیق أعلی پیوستند.

اینجانب رحلت آن پیرو صدیق اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، حوزه های علمیه، ملت بزرگ ایران، سلسله جلیله روحانیت و بیت شریف آن مرحوم مغفور‌ تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن ایشان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

محمد جعفر منتظری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت دادستان کل کشور در پی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..