تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه کیک شکلاتی با شکر قهوه ای

کیک شکلاتی با شکر قهوه ای بسیار خوشمزه است و می توانید این کیک خاص را در منزل درست کنید و طرز تهیه آن را از بخش آشپزی تاپ ناز می خوانید.

مواد لازم برای تهیه کیک شکلاتی با شکر قهوه ایآرد 170 گرمنمک نصف قاشق چای خوریبکینگ پودر 1 و نیم قاشق چای خوریتخم مرغ 3 عددپودر کاکائو مرغوب 50 گرمشکر قهوه ای 220 گرمشیر 160 میلی لیترکره 150 گرمجوش شیرین نصف قاشق چای خوریشکلات تلخ 100 گرم

کیک شکلاتی با شکر قهوه ای

طرز تهیه کیک شکلاتی با شکر قهوه ای

در ابتدا دمای فر را روی 180 درجه قرار می دهیم.

قابلمه را تا نصف آب کنید و بگذارید جوش بیاید.

در کاسه ای بزرگ که تحمل گرما را داشته باشد شیر، شکر، کره، پودر کاکائو و شکلات بریزید و بگذارید روی قابلمه ای در حال جوش تا به روش بن ماری کره و شکلات ذوب شوند.

کاسه را از روی حرارت بردارید و با همزن دستی خوب هم بزنید و بگذارید به مدت 5 دقیقه خنک شوند.

تخم مرغ را اضافه کنید و باز هم خوب مخلوط کنید.

مواد خشک را الک کنید و به مخلوطب قبلی اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط شوند نیاز به همزدن زیاد هم نیست

مایع کیک را در قالبی که کاغذ انداخته اید و یا چرب کرده اید و آرد پاشی کرده اید بریزید و به مدت 45 دقیقه در فر قرار دهید.

وقتی کیک پخت آن را ا فر خارج کنید و پس از اینکه کمی خنک شد آن را از قالب خارج کنید.

پس از تیین کردن این کیک خوشمزه را میل کنید.

کیک شکلاتی با شکر قهوه ای



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه کیک شکلاتی با شکر قهوه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..