تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری

بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری بیوگرافی حسین مهری

حسین مهری متولد 23 آبان 1363 در شهر تهران به دنیا آمد . او 2 برادر دارد، پشتکار و سماجتی که داشت باعث شد پایش به بازیگری باز شود، کلا آدم درونگرایی است. وی گفته است بیش از بیست سال تجربه حضور در تئاتر دارد و فعالیت هنری اش را از سال 1377 به‌صورت جدی شروع کرد.

زمینه فعالیت = بازیگر
تولد = ۲۳ آبان ۱۳۶۳ تهران
ملیت = ایران
سال‌هاي‌ فعالیت = ۱۳۷۷ – اکنون

بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری

ازدواج حسین مهری

حسین مهری آذر ماه 1391 ازدواج کرده است . حسین مهری می گوید عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح میدهم بیشتر وقت آزادم رابه کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم، همسرش در کار هنری نیست.

بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری

حسین مهری و آغاز بازیگری

از سال 1372 تئاتر را شروع کردم، وارد شدنم به این حرفه کمی عجیب غریب بود ؛ اگر یادتان باشد در آن زمان جمعه ها بعدازظهر ساعت چهار ؛ شبکه یک همیشه فیلم سینمایی پخش می کرد قبل از این‌که فیلم شروع شود در ابتدا می‌نوشت مثلاً هدایت فیلم” قدیم می‌کند، من با 118 تماس میگرفتم ببینم عدد آن دفتر سینمایی را دارد یا نه بعضی را داشت بعضی را نداشت.

بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری

سرنوشت بایگری با 118

بعد به آن دفتر زنگ میزدم و میپرسیدم در دفتر شما فیلمی آماده ي ساخته شدن هست ؟

دراین بین نه و آره هایي که شنیدم سرنوشتم برای بازیگری رقم خورد ن هم زمانی بود که با دفتر “حسین فرخی” تماس گرفتم و متوجه شدم فیلمی در دست ساخت ودر مرحله ي پیش تولید است آدرس گرفتم که بروم و تست بدهم و فرم پر کنم در حین پرکردن فرم به بخشی رسیدم که نوشته بود معرف و من معرفی نداشتم

مدت طولانی را روی آن گزینه مکث کردم و فکر می کردم کاربدی کردم که بدون معرف به انجا آمده ام تا بالاخره کارگردان آمد و دید نیم ساعت است نشسته ام بالای سر یک فرم استخدام و نمی‌توانم آنرا پر کنم، نگاهی به فرم انداخت و گفت خوب چرا نمی نویسی ؟

گفتم چون معرف ندارم خیلی خجالت کشیدم تصورم این بود که کار اشتباهی کردم پرسید تو که معرف نداری چطور اینجا را پیدا کرده اي ؟

تمام اینهایی که برای شما گفتم برای او هم توضیح دادم حسین فرخی خیلی خوشش اومد که یک نفر با این شیوه جایی راکه دوست داشته پیدا کرده و حالا می‌خواهد شروع کند تا به هدفش برسد.

بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری

سعی می کنم بروز باشم

سعی میکنم به روز باشم و اتفاقات، اطلاعات و دانش کارم را دنبال میکنم ؛ این به روز بودن از راه هاي‌ متفاوت و البته مرسومی شکل میگیرد. راه هایي مثل کتاب خواندن، نشریات را مطالعه کردن و فیلم دیدن که مخصوصا برای این آخری خیلی زمان میگذارم فیلم دیدن و رمان خواندن تاثیر فوق العاده محسوسی روی کیفیت کار می گذارند.

درباره زندگی شخصی حسین مهری

خیلی آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در میان همکارانم زیاد دارم ؛ دوستانی مانند امیر جعفری و کامبیز دیرباز و خیلی دوستان پشت دوربین که احتمالا کمتر می شناسیدشان اما عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می‌دهم بیشتر وقت آزادم رابه کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم…

محبوبیت حسین مهری

آغاز او با سریال زیر هشت سال 89 سیروس مقدم خوب بودو باعث شناخته شدن چهره اش شد، اگرچه تا سال 91 بیش از 5 سریال از جمله پایتخت، تا ثریا و نابرده رنج بازی کرد اما هیچ کدام به اندازه سریال زمانه درسال 91 در نقش سینا وی را معروف نکرد.

بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری

بازیگوشی در کودکی ؟

خیلی زیاد خیلی سر خود و خودرای بودم.هم خودم تصمیم می‌گرفتم و آرزوهایم بزرگ و ترسناک بود،پشت کار خیلی زیادی داشتم و خیلی یک دنده بودم و حاضر نبودم به هیچ عنوان در کاری کم بیاورم.

ملاک برای انتخاب نقش ها

من سه تا فاکتور اصلی دارم که به شدت برایم مهم است ؛ کارگردان، فیلمنامه نویس و نقش، ایده اولم این است که نقش، نقشی باشد که بتوانم خودم در آن تلاش کنم، کارگردان، کارگردانی باشد که بتوان به او اعتماد کرد و فیلمنامه هم فیلمنامه قرص و جانداری باشد.

بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری

شغل دیگر :

تنها کار من بازیگری است و فقط از این راه زندگی میکنم.

دستیار دوم کارگردان :

فیلم سینمایی بن بست «۱۳۸۷»

منشی صحنه :

فیلم سینمایی بن بست «۱۳۸۷»

بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری

سریال های بازی کرده حسین مهری :

سرزمین کهن «۱۳۹۵_۱۳۸۷،کمال تبریزی »

همه ی چیز آن جاست «۱۳۹۳؛ شهرام شاه حسینی»

معراجی ها «۱۳۹۳؛ مسعود ده نمکی»

مانه «۱۳۹۱؛ حسن فتحی»

بالهای خیس «۱۳۹۱؛ عباس رنجبر»

پنجره «۱۳۹۰؛ قدرت الله صلح میرزایی»

تا ثریا «۱۳۹۰؛ سیروس مقدم»

پایتخت «۱۳۸۹؛ سیروس مقدم»

نابرده رنج «۱۳۸۹؛ علیرضا بذرافشان»

زیر هشت «۱۳۸۹؛ سیروس مقدم»

فیلم سینمایی :

زرد «۱۳۹۵مصطفی تقی زاده»

ماجرای نیمروز «۱۳۹۵محمدحسین مهدویان»

چراغ هاي‌ ناتمام «۱۳۹۵مصطفی سلطانی»

حسین مهری بازیگری دوست داشتنی و موفق که آرزومندیم بیشتر از پیش موفق باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی حسین مهری و همسرش + زندگی شخصی حسین مهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..