تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دمبله» جوان به سلتیک پیوست

ایرنا: باشگاه سلتیک، قهرمان لیگ برتر فوتبال اسکاتلند با امضای قراردادی حرفه ای به مدت سه سال، «کاراموکو دمبله» اعجوبه 15 ساله انگلیسی را به خدمت گرفت.

 تارنمای خبری گل روز دوشنبه نوشت: دمبله که با سرعتی باور نکردنی راه خود را به تیم جوانان این باشگاه باز کرد، زمانی که تنها 13 سال داشت برای تیم زیر 20 ساله های این باشگاه به میدان رفت و حالا با این قرارداد، به طور رسمی تا سال 2021 سلتیک را همراهی خواهد کرد.

«دمبله» جوان به سلتیک پیوست

درخشش دمبله جوان موجب شد تا باشگاه های چلسی و منچسترسیتی برای جذب وی وارد کورس رقابت شوند اما با نهایی شدن قرارداد وی، «براندن راجرز» سرمربی سلتیک امیدوار است تا هر چه سریع تر او را در ترکیب اصلی تیمش مورد استفاده قرار دهد.

لازم به ذکر است پس از انتشار ویدئوهایی از بازی دمبله در تیم زیر 20 ساله های سلتیک، کارشناسان باتفاق آراء، سبک بازی او را با «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا در دوران نوجوانی مقایسه کرده و هم طراز دانستند.

تیم سلتیک در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر فوتبال اسکاتلند بوده و تیم رنجرز که هدایت آن را «استیون جرارد» ستاره پیشین تیم لیورپول بر عهده دارد، با یک امتیاز کمتر سایه به سایه این تیم حرکت می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دمبله» جوان به سلتیک پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..