تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب طلایی سولاری؛ بازیکنانی با ۲۳۶ جام!

وبسایت نود: به نقل از آاس،"ما کاری می‌کنیم که ماموریت های سخت نیز آسان به نظر رسند. اکنون اینطور به نظر می‌رسد که ما قرار است هر ساله در فینال لیگ قهرمانان مسابقه دهیم اما واقعا اینگونه نیست. در سال های ابتدایی که اینجا بودم، ما حتی به این مرحله نزدیک هم نمی‌شدیم"

این ها سخنان سرخیو راموس در روز 22 می 2018 بود؛ 4 روز پیش از آن که او در کیف سیزدهمین جام قهرمانی رئال در اروپا، و چهارمین جام قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا، را بالای سر ببرد.

رئال مادرید در سال های اخیر به ماشین جام آوری تبدیل شده است. بازیکنانی که اکنون در تیم اصلی رئال مادرید حضور دارند در مجموع 236 جام به همراه این تیم کسب کرده اند. این جام ها شامل 24 لالیگا، 59 لیگ قهرمانان اروپا، 69 جام جهانی باشگاه ها، 13 کوپا دل‌ری، 45 سوپرجام اروپا و 26 سوپرجام اسپانیا است.

ترکیب طلایی سولاری؛ بازیکنانی با ۲۳۶ جام!

از نظر فردی، دو کاپیتان رئال یعنی سرخیو راموس و مارسلو با کسب 20 جام به همراه رئال مادرید، بیشتر از دیگر بازیکنان فعلی رئال جام برده اند. (4 لالیگا، 4 جام جهانی باشگاه ها، 4 لیگ قهرمانان اروپا، 2 کوپا دل‌ری، 3 سوپرکاپ اروپا و 3 سوپرکاپ اسپانیا) این دو بازیکن نقش کلیدی خود را در روند پرافتخار سال های اخیر باشگاه به خوبی نشان داده اند.

در حقیقت از 20 جام مارسلو و راموس، آن ها 17 جام را از سال 2010 تاکنون کسب کرده اند و تنها 3 جام متعلق به دوران قبل از 2010 است. قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، مارسلو و راموس را بالاتر از دو اسطوره لوس بلانکوس، یعنی ایکر کاسیاس و خوزه آنتونیو کاماچو قرار داد؛ بازیکنانی که به همراه رئال مادرید موفق به فتح 19 جام شده بودند. در تاریخ رئال مادرید تنها پاکو خنتو (23) و سانچیس (21) بیشتر از این مارسلو و راموس قهرمان شده اند.

در سمت مقابل، قهرمانی در ابوظبی نخستین جامی بود که تیبو کورتوا، آلوارو اودریوزولا، وینیسیوس جونیور، سرخیو رگوئیلون و فدریکو والورده به همراه رئال مادرید فتح می‌کردند.

اما قهرمانی اخیر در جام جهانی باشگاه ها، منجر به عبور ترکیب کنونی رئال مادرید از بارسلونا از نظر جام آوری شد. بازیکنان حاضر در ترکیب بارسلونا در مجموع موفق به کسب 230 جام شده اند که در این بین لیونل مسی با 30 جام از دیگران جلوتر است و سرخیو بوسکتس با 30 و جرارد پیکه با 28 جام در تعقیب او هستند.

بازیکنان حاضر در ترکیب همسایه های رئال در مادرید یعنی اتلتیکو نیز در مجموع 65 جام دارند. در بین بازیکنان روخی بلانکوس، دیگو گودین مدافع اروگوئه ای با کسب 8 جام، پرافتخارترین محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب طلایی سولاری؛ بازیکنانی با ۲۳۶ جام!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..