تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای فرمانده ارتش اسراییل: ایران می‌خواهد 100 هزار نیرو در سوریه مستقر کند

ساعت24-او گفت:" مهم‌ترین هدف ارتش اسراییل در سال‌های گذشته جلوگیری از استقرار دایم نظامی ایران در سوریه بوده است."

فرمانده ارتش اسراییل در سخنانی مدعی شد ایران در صدد استقرار دایمی 100 هزار نیرو در سوریه است و ارتش اسراییل با تمام توان در حال مقابله با این سناریو است.

به گزارش  وب سایت " تایمز اسراییل" ژنرال " گادی آیزنکوت" فرمانده ارتش اسراییل که ماه آینده میلادی دوران 4 ساله فرماندهی او بر ارتش اسراییل پایان می‌یابد، روز یکشنبه در سخنانی در یک کنفرانس امنیتی با ادعای تلاش ایران برای استقرار 100 هزار نیرو در سوریه، تاکید کرد ارتش اسراییل در حال مبارزه با این تلاش ایران است.

او گفت:" مهم‌ترین هدف ارتش اسراییل در سال‌های گذشته جلوگیری از استقرار دایم نظامی ایران در سوریه بوده است."

او در ادامه مدعی شد: ایران قصد دارد برای تداوم حضور نظامی خود در سوریه نیرویی 100 هزار نفری را در این کشور مستقر سازد.

این ژنرال اسراییلی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از تلاش‌های ارتش اسراییل برای ایجاد امنیت شهروندان اسراییلی دیده نمی‌شود، گفت: مردم تنها نوک قله یخ تهدیدات را می‌بینند در حالی که ارتش اسراییل بسیاری از تهدیدات را پیش از آنکه به منصه ظهور برسد در نطفه خفه می‌کند.

او با تایید ناامنی در مناطق مرزی با غزه بر اثر حملات راکتی از جانب حماس و نیز تهدیدات به گفته او تروریستی در کرانه باختری، این تهدیدات را در مقایسه با تهدیداتی که از ناحیه تلاش‌های ایران برای حضور نظامی در اطراف اسراییل است ناچیز شمرد و این تهدیدات را تهدیدات بزرگ و اصلی چندوجهی ناشی از ایران توصیف کرد.

او در ادامه با ادعای تلاش‌های اسراییل برای مقابله با تهدیدات ناشی از داعش گفت رسانه‌ها آن طور که می‌بایست به تلاش‌های اسراییل در جنگ با داعش نپرداخته‌اند.

این ادعای فرمانده ارتش اسراییل در حالی است که در سال‌های گذشته بسیاری از رسانه‌های بین‌المللی در گزارش‌هایی شواهدی ارایه داده‌اند که حاکی از حمایت‌های گاه و بیگاه ارتش و نیروهای اطلاعاتی اسراییل از عملیات‌های داعش در سوریه و عراق و دیگر نقاط خاورمیانه بوده است.

"آیزنکوت" در ادامه با اشاره به دستور اخیر ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه این مساله را "رویدادی مهم" توصیف کرد اما مدعی شد اهمیت آن به اندازه‌ای نیست که درباره آن اغراق می‌شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای فرمانده ارتش اسراییل: ایران می‌خواهد 100 هزار نیرو در سوریه مستقر کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..