تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس منفجر می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عملکرد ضعیف رضا قوچان نژاد در تیم فوتبال آپوئل قبرس، این بازیکن درصدد انتقال به فوتبال ایران است. باشگاه پرسپولیس مذاکرات ابتدایی خود را برای جذب این بازیکن انجام داده و به احتمال فراوان قوچان نژاد در نیم فصل دوم به تیم فوتبال پرسپولیس اضافه خواهد شود.

گفتنی است، رقم توافق باشگاه پرسپولیس با قوچان نژاد هنوز مشخص نشده است، اما این بازیکن برای پیوستن به جمع سرخپوشان مشکلی ندارد و توافقات اولیه صورت گرفته است. شنیده می‌شود قوچان نژاد پرسپولیسی است و به همین دلیل مذاکرات مثبتی میان ۲ طرف انجام شده است.

گوچی ۳۱ ساله سابقه بازی در تیم‌های هیرنوین، چارلتون، استاندارد لیژ، الکویت و ... دارد و در ابتدای سال به باشگاه آپوئل قبرس پیوست، اما در این تیم عملکرد خوبی نداشت و فقط پس از به ثمر رساندن ۲ گل زیر فشار انتقادات هواداران و مسئولان این تیم قرار گرفت و باید دید آیا انتقال او به پرسپولیس قطعی است یا خیر؟

سرخپوشان پایتخت تاکنون سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری را جذب کردند و قرار است ۳ بازیکن دیگر در پست‌های مدافع میانی، مدافع چپ و مهاجم جذب کنند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به دنبال دو بازی تدارکاتی در قطر

پرسپولیس با پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و آیندهوون همراه شد

گزینه اول پرسپولیس برای میزبانی از نماینده عربستان مشخص شد

انتهای پیام/

مذاکرات پرسپولیس با رضا قوچان نژاد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس منفجر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..