تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان ما در برابر تربیت نوجوانان موظف به ادای حق هستند

مسئولان ما در برابر تربیت نوجوانان موظف به ادای حق هستند/ جامعه هدایت‌شده می‌تواند در مقابل هجمه‌های دشمن سیانت داشته باشدبه گزارش گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم افتتاحیه پردیس تربیتی توانا ضمن بهره‌برداری از پردیس باغ توانا گفت: یکی از اماکن و باغات متعلق به آستان قدس پردیس تربیتی توانا است که در جهت اهداف تربیتی و رفتاری امروز ظهر افتتاح شد.

وی ادامه داد: الحمد الله این مجموعه افتخار این را دارد که با تربیت مربیان و نوجوانان و جوانان، شاهد سلوک و رفتار فاطمی باشد. اهم برنامه‌های ما تربیتی است و امروز جامعه‌ای تربیت شده و تزکی شده از غایات شریعت داریم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی با اشاره به احکام و شریعت دینی اظهار کرد: ما یک غایات شریعت داریم که غایت فرستادن کتاب آسمانی و رسولان است‌. در همین راستا تزکیه، تعلیم و آموزش و پرورش می‌تواند جامعه ای رشد یافته را به‌وجود آورد. ما آن جامعه‌ای را رشد یافته و تربیت شده می دانیم که بتواند از زمینه های تربیتی و هدایتی بهره ببرد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: رسالت اصلی حکومت، تربیت جامعه و ایجاد زمینه و موج برای ترویج اخلاق و ایمان است. درواقع اگر جامعه ای هدایت شده باشد می تواند در مقابل تمام هجمه های دشمن صیانت کند.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی افزود: تربیت یکی از وظایف مهم نظام است و حق کودکان و نوجوانان ما نیز تربیت است. هر حقی همراه با تکلیف است و وظیفه همگان و دولت است که این حق را به نوجوانان بدهند. امروز تربیت همگانی، تزکیه وظیفه مهمی بر عهده مسئولان و آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر اینکه تربیت نیروهای انسانی کارامد، آینده ساز جامعه هستند، بیان کرد: قریب به یکسال کارهای مطالعاتی بنای پردیس توانا در حال انجام است و با کارشناسان علوم تربیتی درباره برنامه های نرم افزاری بارها صحبت شده است و ما امیدواریم تا همه فرهنگیان، معلمان، نوجوانان و جوانان در جهت تربیت و معرفت افزایی از آن بهره ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: ایجاد چنین بنایی صرفا در شهر تهران نیست و  قرار نیست اینجا فقط یک باغ یا پارک باشد، بلکه باید جایی برای دانش افزایی باشد. ما میخواهیم اینجا حرمی مطهر باشد و همانگونه که آرامش افزایی و امید در حرم امام رضا علیه السلام وجود دارد، این مکان هم حرمی برای تمام بهره بری‌های فرهنگی‌ باشد. جامعه تربیت شده به تربیت انبیا نه در مقابل دشمن متوقف خواهد شد و نه عقب گرد خواهد کرد. ما هم آموزش مدرسه ای و هم برنامه های پرورشی را رسمی و‌ لازم میدانیم. امیدواریم تا همه مدیران، معلمان و دانش آموزان در این مکان به مجموعه های دانش آموزی ارج بنهند و از ظرفیت های این مجموعه استفاده کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و حدادعادل از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان ما در برابر تربیت نوجوانان موظف به ادای حق هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..