تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب سه کودک در نزدیکی مسجدالحرام +فیلم

اقدام عجیب سه کودک اطراف مسجد الحرامبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی ضبط شده از محیط اطراف مسجد الحرام برای کاربران عرب‌زبان سوال برانگیز شد. در این ویدئو سه کودک در حال بازی بر روی سقف چادرهای متصل به یکدیگر مقابل یکی از ساختمان‌های مشرف به مسجدالحرام دیده می‌شوند. کاربران ضمن ابراز ناراحتی و حیرت از اقدام کودکان، خواستار پیگیری این موضوع از مقامات مربوطه شدند تا نحوه رسیدن کودکان به روی چادرها مشخص و از تکرار دوباره آن جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید:فیلم لحظه بازداشت فردی که قصد آتش زدن کعبه را داشت

گفتنی است در این محیط مقدس تاکنون اتفاقات عجیب بسیاری رخ داده که دستمایه حاشیه‌پردازی برای رسانه‌ها شده و از جمله آنها می‌توان به دستگیری یک زائر در حال باز کردن درب کعبه، حمله شاهزادگان سعودی به یک مأمور، وضو گرفتن دو شهروند در کنار شیر آب بدون استفاده از آب و برخورد زننده نگهبانان کعبه با زنی هنگام بوسیدن حجرالسود  اشاره کرد.

در ادامه ویدئوی مربوط به اقدام عجیب سه کودک در نزدیکی مسجدالحرام را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب سه کودک در نزدیکی مسجدالحرام +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..