تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Freeletics: Personal Fitness Coach & Body Workouts Full 5.13.3 – برنامه مرب®

دانلود امروز 3+

آخرین آپدیت دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷

5

نسخه 5.13.3

دوست داشتن 5

Freeletics: Personal Fitness Coach & Body Workouts v5.13.3 [Mod] – اپلیکیشن مربی شخصی فیتنس اندروید
نسخه کامل و بدون تبلیغات برنامه به ارزش 134.99 دلار برای اولین بار در وبسایت های ایرانی

کم کردن وزن، افزایش ورزیدگی بدن، داشتن عضلاتی حجیم و بسیاری از موارد دیگر دلایلی برای داشتن یک ورزش مرتب و منظم می باشد. اما بسیاری از افراد نمی دانند که باید ورزش را از کجا شروع کنند! انتخاب یک مربی شخصی یکی از بهترین گزینه ها در چنین مواقعی است که متاسفانه هزینه بسیاری را به دنبال دارد. اما همیشه راه های ساده و کم هزینه ترین نیز وجود دارند! Freeletics: Personal Fitness Coach & Body Workouts Full عنوان یک مربی شخصی فیتنس مخصوص تبلت ها و گوشی های اندروید می باشد که توسط Freeletics توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. بی شک این ابزار منحصر به فرد یکی از بهترین گزینه های ممکن برای افزایش توانایی های جسمی می باشد که کمک می کند در مدت زمانی بسیار کوتاه عضلات بدن خود را برجسته کرده و وزنتان را نیز کاهش دهید. از مجموعه ویژگی های این برنامه پر طرفدار می توان به زمان کم تمرینات اشاره کرد ؛ به گونه ای که تنها از 5 تا 30 دقیقه متناسب با شرایط جسمی شما تمریناتی خاص ارائه داده می شود که به مرور زمان نیز دشوار تر می شوند. مهم نیست که در چه سطحی از آمادگی جسمانی به سر می برید زیرا مجموعه تمرنیات موجود در این نرم افزار ورزشکاران حرفه ای را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Freeletics: Personal Fitness Coach & Body Workouts اندروید :

مجموعه ای تمرینات ورزشی مختلف همراه با یک مربی شخصی مجازی افزایش حجم عضلات، کاهش جربی و تقویت ماهیچه های قلب در مدت زمانی کوتاه تمریناتی کاملا هوشمندانه تنها از 5 تا 10 دقیقه تحت پوشش قرار دادن تمامی کاربران مبتدی و حرفه ای امکان نمایش یک ویدئو کامل از تمرنیات برای انجام هر چه صحیح تر آن ها دریافت برنامه های تمرینی جدید به صورت هفتگی متناسب با آمادگی شما مشاهده آماری از مجموعه تمرنیات انجام شده توسط شما دسترسی به میزان پیشرفت های خود انجام تمرینات در هر زمان و مکانی

اپلیکیشن Freeletics: Personal Fitness Coach & Body Workouts با داشتن مجموعه ای از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است توجه بیش از ده میلیون نفر را جلب و با پرداخت درون شبکه 134.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل آن را از دیتابیس عظیم فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v5.13.3:

* برای این نسخه از برنماه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

Freeletics: Personal Fitness Coach & Body Workouts Full




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Freeletics: Personal Fitness Coach & Body Workouts Full 5.13.3 – برنامه مرب®»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..