تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم دلم می خواد

دانلود فیلم دلم می خواد با کیفیت عالی

دانلود فیلم دلم می خواد

فرمت:MP4

کیفیت: WEBRip

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

محصول کشور: ایران

سال ساخت: ۱۳۹۲

کارگردان: بهمن فرمان آرا

بازیگران فیلم دلم می خواد: رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، رویا نونهالی، صابر ابر، پردیس احمدیه، رضا بهبودی، ندا مقصودی، آرمینه زیتون‌چیان، پیام دهکردی، علی سرابی، مرتضی زارع، بهناز جعفری، فرزین صابونی، احمد ساعتچیان، مریم بوبانی و…

خلاصه داستان فیلم دلم می خواد: داستان مرد نویسنده مسنی است که به خاطر از دست دادن دوستانش و از دست دادن توان نوشتن دچار افسردگی شده و بعد از یک تصادف عجیب حالا دائم در گوشش موسیقی قری می‌شنود و می‌رقصد و حالش خوب شده…

رمز فایل: EZJXHDPYLOTUSSKFMRWUB

لینک های دانلود فیلم دلم می خواد

✅ به دستور کمیته مصادیق مجرمانه تمامی لینک های دانلود رایگان از سطح اینترنت حذف شده اند

✅ حجم مصرفی برای دانلود این فیلم نیم بها میباشد به عنوان مثال اگر ۲ گیگ دانلود نمایید ۱ گیگ از حجم شما کثر خواهد شد

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

✅ در صورتی که این فیلم را از سایت های غیر رسمی دانلود و مشاهده نموده اید کافیست برای رفع دین یکی از نسخه های دانلودی رسمی این فیلم را خریداری نمایید.

?چنانچه نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. شماره پشتیبانی (ساعات اداری): ۰۲۱۷۷۷۲۹۵۵۷ , پشتیبانی تلگرام: @Shop_Upera_Bot

نقد و بررسی فیلم دلم می خواد

بهزاد وفاخواه

«دلم می‌خواد» همچنین به سنت فیلم‌های قبلی فرمان‌آرا پر از اشاره‌های گل‌درشت سیاسی و اجتماعی و تاسف خوردن به حال جوانان و وضع جامعه و انتقاد به ده‌ها معضل جامعه در حد متلک‌های کوچک است. باز هم مثل خانه‌ای روی آب، پدری در اتاق را باز می‌کند و با منظره موادکشیدن پسر جوان و زیبایش (این بار با بازی محمدرضا گلزار) مواجه می‌شود. جوان‌ها همه افسرده‌اند. حتما نیشی هم به ریاکاری مذهبی زده می‌شود.

عباس نصراللهی

اما با تمام این کمبود‌ها شخصیت بهرام فرزانه، همچنان جذابترین قسمت فیلم است که می‌تواند بیننده را پای تصویر نگاه دارد، پیرمرد از هفت دولت آزادی که بازی برونگرای رضا کیانیان را با خود به همراه دارد و نوع برخوردش با مسائل و نگاهش به زندگی لحظات مفرحی را برای بیننده ایجاد می‌کند و در عین حال می‌تواند نماینده بسیاری از افراد متفاوت و گوشه گیر این جامعه باشد.

محسن جعفری راد

مهمترین برگ برنده فیلمنامه ، ایده مرکزی جذاب و شوخی نویسی های سرشار از طعنه و کنایه به معضلات فرهنگی و سیاسی است. ایده نویسنده ای که در گوشش صدای آهنگ مناسب رقص می شوند به خودی خود جذاب است که فرمان آرا با نگاه استعاره ای و استفاده پاردوکسیکال از این ویژگی نویسنده،به نوعی با یک کمدی سیاه تضاد این سرخوشی و خیال پروری با موقعیت های تلخ و دلمرده زندگی روزمره را بازگو می کند.

بیوگرافی کارگردان فیلم دلم می خواد

بهمن فرمان‌آرا تهیه‌کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس،نویسنده و هنرپیشه ایرانی زاده ۱۳۲۰ در اصفهان است. او در ۱۷ سالگی برای ادامه تحصیل به لندن رفت ولی بعد با سفر به آمریکا در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به تحصیل فیلمسازی و کارگردانی پرداخت و در ۲۵ سالگی به ایران بازگشت. فرمان‌آرا در دوران سربازی در مجله انگلیسی زبان تهران ژورنال نقد فیلم می‌نوشت, و در سال ۱۳۴۷ به استخدام تلویزیون ملی ایران در آمد , و در این مدت به عنوان کارشناس در برنامه‌های سینمایی مثل «فانوس خیال» و «جهان سینما» شرکت می‌کرد. بهمن فرمان آرا، یکی از فیلمساز های سینمای ایران است, که طی شصت سال فعالیت سینمایی همواره بر سر اصولش پافشاری کرده. او فیلم هایی همچون «شازده احتجاب»، «بوی کافور، عطر یاس»، «خانه ای روی آب»، «یه بوس کوچولو» و… ساخته است, و یا تهیه کنندگی فیلمهایی همچون «گزارش»، «کلاغ»، «ملکوت»، «شطرنج باد» و… بوده , که نشان از جایگاه او در سینمای ایران می دهد.

دانلود فیلم گذر موقت دانلود انیمیشن فیلشاه دانلود فیلم تگزاس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم دلم می خواد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..