تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده‌های چند هفته‌ای دولت برای اجرای SPV از چند ماه هم گذشت

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: بار‌ها دولت وعده داده که ظرف چند هفته آینده سازوکار جدید مالی اروپا عملیاتی می‌شود، اما وعده‌های چند هفته‌ای دولت برای اجرای SPV از چند ماه هم گذشت.


وعده‌های چند هفته‌ای دولت برای اجرای SPV از چند ماه هم گذشت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای سازوکار مالی اروپا، اظهار کرد: هنوز اتفاق خاصی از سوی کشور‌های اروپایی برای اجرای SPV نیفتاده است و خبر جدیدی هم در این باره وجود ندارد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با انتقاد از تعلل اروپایی‌ها در اجرای ساز و کار مالی ویژه خود پس از خروج آمریکا از برجام، گفت: بار‌ها دولت وعده داده که ظرف چند هفته آینده سازوکار جدید مالی اروپا عملیاتی می‌شود، اما وعده‌های چند هفته‌ای دولت برای اجرای SPV از چند ماه هم گذشته و ما نگران هستیم که این وعده‌ها به چند سال آینده کشیده شود.

SPV سیستم اروپایی جایگزین سوئیفت است که قرار بود پس از اینکه تحریم‌های آمریکا اجرایی شد، به تداوم مبادلات بانکی ایران کمک کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده‌های چند هفته‌ای دولت برای اجرای SPV از چند ماه هم گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..