تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا خودرو گران شد؟

تا قبل از وضع تحریم‌ها می‌شد با این خودرو به ۲۰۶، تندر، جیلی و ام‌وی‌ام فکر کرد. صراط:

اگر بخواهید با ۷۰ میلیون یک ماشین بخرید سراغ چه گزینه‌ای می‌روید؟

برای جواب دادن به این سوال نیاز به فکر کردن زیاد ندارید چون گزینه‌های ما در این رنج قیمت آنقدر محدود است که به فکر کردن نمی‌رسد. تا قبل از وضع تحریم‌ها می‌شد با این خودرو به ۲۰۶، تندر، جیلی و ام‌وی‌ام فکر کرد.

چرا خودرو گران شد؟

در ماه‌های گذشته صنعت خودروسازی در ایران روزهایی را تجربه کرد که یک بار در سال ۱۳۹۲ هم تجربه کرده بود. در مدتی که گذشت ایران بار دیگر طعم تحریم را چشید. شرکت‌هایی که در همین مدت کوتاه برای همکاری‌های مشترک ساخت خودرو به ایران آمده بودند بار خود را جمع و اعلام کردند که به‌خاطر همکاری با آمریکا حاضر به صادرات قطعه به ایران نیستند. همین موضوع به علاوه افزایش نرخ دلار و نابسامانی‌های ارزی باعث شد که خرید و فروش خودرو از سوی نمایندگی‌های خودروسازان متوقف و در نتیجه قیمت خودرو رشد صد درصدی را تجربه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا خودرو گران شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..