تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت ۲.۵میلیاردی وزارت علوم از تجاری‌سازی فناوری ساخت ایران

معاون پژوهش‌وفناوری وزیر علوم با بیان اینکه در نوردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش‌، فناوری و فن‌بازار بنا داریم به پژوهش‌های کاربردی و ...

به گزارش بولتن نیوز، مسعود برومند امروز در افتتاحیه نوزدهمین "نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار" و "ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران" اظهار کرد: با برگزاری این نمایشگاه تلاش می‌کنیم تجاری‌سازی محصولات فناورانه توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه کارگاه‌هایی در این نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود: ۱۹۹واحد فناور و دانشگاهی در نمایشگاه شرکت کردند و صد سرمایه‌گذار نیز حضور دارند.

برومند خاطرنشان کرد: فناوری‌ها در همه حوزه‌ها از جمله انرژی، آب، سلامت، بیوتکنولوژی، محیط زیست در این دوره از نمایشگاه ارائه شده است.

معاون پژوهش‌وفناوری وزیر علوم گفت: نمایشگاه تقاضامحور "تستا" توسط شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) برگزار می‌شود که می‌تواند محلی برای عرضه تقاضا باشد تا به واسطه فناوری‌های داخلی در آینده برطرف شود.

برومند خاطر نشان کرد: نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال دانش‌بنیان را فراهم می‌کند.

وی گفت: در کشور نیاز داریم طرح‌های کسب و کار دارای توجیه اقتصادی توسعه پیدا کند، از این رو طرحی مبنی بر اعطای گرنت را در نظر گرفته‌ایم.

برومند تصریح کرد: این گرنت مجموعا به میزان دو و نیم میلیارد تومان و حداکثر برای هر طرح ۲۵۰ میلیون تومان اختصاص می‌یابد.

وی گفت: همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی در این دوره از نمایشگاه درصدد برآمده است تا سهم موثری در فروش شرکتها داشته باشد.

معاون پژوهش‌وفناوری وزیر علوم افزود: 70 درصد هزینه‌های تجاری‌سازی با بهره یازده درصد را صندوق نوآوری و شکوفایی برای سرعت دادن به تجاری‌سازی طرح‌ها در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰ درخواست امضای تفاهم‌نامه در ابتدای نمایشگاه تایید شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت ۲.۵میلیاردی وزارت علوم از تجاری‌سازی فناوری ساخت ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..