تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۱۸ نفر از یک باند اختلاس کننده

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری یک باند با اختلاس 14 میلیارد تومانی اظهار کرد: فرد دستگیرشده در خصوص این پرونده با تبانی یکی از کارمندان بانک و جعل اسناد توانسته بود این مبلغ را دریافت کند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی توضیح داد: فردی که کارمند دفترخانه‌ای در استان بوده با جعل سند زمین و املاکی که صاحبان آن‌ها در خارج از کشور بودند، آن‌ها را می‌فروخته است. این فرد تاکنون ۲۲ ملک به مساحت ۲۴ هزار و ۶۵۰ مترمربع در استان را فروخته که ارزش آن‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان است.

این مسئول خاطر نشان کرد: ۱۸ نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز به دستگیری کارمند خانم یک نمایندگی شرکت بیمه در استان نیز اشاره کرد و گفت: فرد مورد نظر با همکاری چند نفر دیگر با جعل نسخه‌های پزشکی اقدام به دریافت ۱۱۰ میلیون تومان خسارت از بیمه می‌کرده است.

سرهنگ نادربیگی توضیح داد: این خانم تا کنون برای ۳۷۵ نفر نسخه جعلی صادر کرده است.

سرهنگ نادربیگی با تأکید بر اینکه تاکنون شش نفر دستگیرشده‌اند، گفت: دو نفر از افراد دستگیرشده اقدام به ساخت مُهر کرده‌اند و ۱۰ مُهر جعلی از آن‌ها کشف و ضبط‌ شده است.

وی در ادامه از دستگیری یک باند سرقت لوازم خودرو خبر داد و گفت: چهار نفر دستگیرشده‌اند، محدوده‌ای که آن‌ها سرقت می‌کرده‌اند کمالشهر، کیانمهر، گلشهر و حصارک بوده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه متهمان به ۲۷۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: ۱۷۶ نفر مالباخته نیز تاکنون شناسایی‌شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۱۸ نفر از یک باند اختلاس کننده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..