تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال نوستراداموس امروز 15 آذر 1397

فال نوستراداموس

???? #فروردين :????خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست هرچند که شاید با سختی به دست آید.

????#ارديبهشت :????فردی دست و دلباز هستید که دوست دارید به دیگران کمک کنید. هرچه بیشتر به نیازمندان یاری برسانید کار خودتان نیز رونق بیشتری می گیرد و موقعیت تان بهتر می شود.

???? #خرداد :????در کار و شغل خود پیشرفت می کنید و ارتقا می یابید. موقعیت حرفه تان مستحکم تر می شود.

???? #تير :????شما فردی محکم و استوار هستید که می توانید خود را با زندگی بخور و نمیر سازگار کنید.

???? #مرداد :???? فرد جدیدی وارد زندگیتان می شود. گرفتار عشق می شوید. زندگیتان دچار تغییر و تحول می گردد.

????#شهريور :???? اگر مجرد هستید نامزد می کنید. اگر متاهل هستید در زندگی زناشویی خود خوشبخت و سعادتمند می شوید.

???? #مهر :???? مراقب نیرنگ و فریب دشمنان خود باشید. از دوستان ناباب خود دوری کنید. در تصمیم گیری خود احتیاط بیشتری به خرج دهید.

???? #آبان :???? گوش به حرف و شایعات و بد گوییها ندهید. با کلام دلنشین می توانید دیگران را به سوی خود جلب کنید و به تقویت عشق و محبت بپردازید.

???? #آذر :????نمادی از برکت و پول و خوشبختی. از طرف دوستان و اقوام خود مورد حمایت قرار می گیرید و به شما کمک می شود تا پله های ترقی را پشت سر بگذارید. از موقعیت بدست آمده ایتفاده کنید.

???? #دى :???? اگر مرد هستید با زن زیبا و کدبانویی ازدواج می کنید. اگر زند هستید قدرت و نیروی شما افزایش می یابد و جای پایتان را محکم می کنید.

???? #بهمن :???? همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد.

???? #اسفند :????با اقوام و نزدیکان خود دیدار خواهید داشت. در مورد معاملاتی که در پیش دارید محتاط باشید. قبل از هرگونه تصمیم گیری باید جوانب مسئله را با دقت بسنجید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال نوستراداموس امروز 15 آذر 1397»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..