تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام فلسطینی: ایران صادق ترین کشور در مقابله با استکبار است

به گزارش رکنا، «عباس زکی» در گفت وگو با شبکه خبری المیادین با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی فلسطینیان در مبارزه با رژیم صهیونیستی گفت که قهرمانی با پیروزی بر جنبش فتح یا جنبش حماس حاصل نمی شود، بلکه با پیروزی بر رژیم صهیونیستی به دست می آید.

این مقام فلسطینی با یادآوری جنایات اخیر رژیم صهیونیستی هشدار داد: فاجعه کشتار در آینده در کرانه باختری رخ خواهد داد.

خالد البطش از مسئولان بلند پایه جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به المیادین گفت: ما روابط مان را با هر کشور عربی یا اسلامی که از مسئله فلسطین و مقاومت حمایت کند، گسترش خواهیم داد.

وی افزود: دیدارهای ما از دمشق، بیروت، تهران و قاهره امری طبیعی به شمار می رود و در چارچوب حمایت از موضوع اساسی مان یعنی آرمان فلسطین است.

البطش همچنین با هشدار نسبت به پیامد طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» گفت که معامله قرن به فلسطین محدود نخواهد شد، بلکه برای تجزیه امت اسلامی اقدام خواهد کرد.

وی همچنین با محکوم کردن تصمیم محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای انحلال مجلس قانونگذاری گفت: انحلال مجلس قانونگذاری می تواند اختلاف میان فتح و حماس را بیشتر کند.

وی هشدار داد که انحلال مجلس قانونگذاری فلسطین به بین المللی شدن اختلاف میان حماس و فتح خواهد انجامید. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام فلسطینی: ایران صادق ترین کشور در مقابله با استکبار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..