تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست‌وزیر انگلیس درباره چالش‌های سال آینده میلادی هشدار داد

به گزارش رکنا، «ترزا می» طبق سنت سال گذشته پیام تبریک کریسمس امسال را به قدردانی از تلاش نیروهای مسلح و ارتش این کشور اختصاص داد و عنوان کرد: بسیاری از شما این فصل را دور از خانواده‌های خود سپری و از آسایش کنار خانواده بودن صرف‌نظر کردید. این مهم است که ما تعهدات شما را به یاد داشته و قدردانی کنیم.

او در این پیام که یک نسخه آن در تارنمای دفتر نخست‌وزیری انگلیس منتشرشده از نقش نیروهای مسلح در ماجرای مسمومیت سرگئی اسکریپال جاسوس Spy اسبق روس که در شهر سالزبری در اثر تماس با ماده سمی نوویچوک مسموم شد، حفاظت مرزهای هوایی مقابل تهاجم روسیه و مقابله با تروریسم در قالب ائتلاف ضد داعش ISIS قدردانی کرد.

نخست‌وزیر انگلیس همچنین با کنایه به تصمیم اخیر دونالد ترامپ Trump رئیس‌جمهوری آمریکا درباره خروج نیروهایش از سوریه، یادآور شد که لندن در کنار فرانسه و آمریکا علیه استفاده از گاز شیمیایی از سوی حکومت بشار اسد ایستادگی کرد. اشاره او به حمله موشکی آوریل گذشته‌ی ائتلاف سه کشور انگلیس، آمریکا و فرانسه علیه اهدافی در خاک سوریه است که به بهانه استفاده دمشق از گاز شیمیایی صورت گرفت و اعتراض‌های داخلی و بین‌المللی گسترده‌ای را به همراه داشت.

«می» عنوان کرد که نیروهای مسلح بارها برابر خشونت و آن‌هایی که قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته، ایستادگی کرده است.

وی هشدار داد: اینک که در آستانه سال نو قرار داریم، چالش‌های تازه‌ای پیش رو خواهیم داشت. او بااین‌حال ابراز اطمینان کرد که نیروهای مسلح کشورش با تشویق، اراده و مقاومتی که از آن‌ها سراغ دارد با این چالش‌ها مقابله خواهند کرد.

«می» در پایان از جانب مردم کشورش از این قوای دفاعی و خانواده‌های آن‌ها قدردانی کرد و سال خوبی را برای آن‌ها آرزو کرد.

نخست‌وزیر انگلیس در حالی این پیام را به پایان رساند که هیچ اشاره‌ای به بحران خروج کشورش از اتحادیه اروپا نکرد. انگلیس کمتر از یک‌صد روز دیگر رسماً از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد و پارلمان این کشور با طرح برگزیت دولت مخالف است.

«می» قرار است این توافقنامه را اواسط ماه ژانویه سال آینده به رأی پارلمان کشورش بگذارد. بااین‌حال بسیاری از ناظران بر این باورند که او از هیچ شانسی برای کسب نظر موافق نمایندگان کشورش برخوردار نیست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست‌وزیر انگلیس درباره چالش‌های سال آینده میلادی هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..